تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 11:6 | نويسنده : احسان گرگانی

 ترکیه یک کشور ضعیف با ارتش فانتزی است/ زمینه‌های حضور روسیه در سوریه را ما فراهم کردیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در دومین مجمع عالی بسیج که حسینیه امام خمینی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همه قدرت‌های بشری تلاش کردند تا در مقابل انقلاب اسلامی بایستند و شما ملاحظه کردید که در 37 سال گذشته همه جنگ‌ها برای تغییر سرنوشت مسلمانان انجام شد و جنگ بالکان نمونه‌ای از آن بود.

 
وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل در مدت اخیر به 14 کشور اسلامی حمله کرده و آن‌ها به اشغال درآورده است و غرب و شرق دو دهه است که بر روی جمهوری اسلامی ایران متمرکزند که این تمرکز را جمهوری اسلامی از خود رها کرده است.
 
سردار سلامی با اشاره به این که فرزندان این ملت در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات میدانی هستند یادآور شد: دیگر عراق، دریای سرخ و مدیترانه امتداد ژئوپولوتیک آمریکا نیستند و امروز منطقه با شرایط و تحولات بسیار پیچیده‌ای مواجه است که برای مثال اگر آمریکا از داعش حمایت کند به عنوان تروریست شناخته می‌شود اگر از داعش حمایت نکند شرایط جدیدتری را نظاره گر خواهد بود.

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 11:4 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، شاهزاده ترکی فیصل رئیس سابق دستگاه جاسوسی عربستان سعودی و سفیر پیشین این کشور در واشنگتن و لندن گفت:”حمله نظامی علیه ایران با هدف پایان دادن به برنامه هسته ای این کشور با عواقب وخیمی روبه رو خواهد بود و تنها به تقویت قصد ایران برای ساخت سلاح هسته ای منجر می شود.” 

ترکی فیصل که روز سه شنبه در مراسمی در شهر واشنگتن دی سی سخنرانی می کرد ادامه داد:”به اعتقاد من حمله نظامی به ایران ،احمقانه است. چنین اقدامی، فاجعه بار است و تنها باعث می شود قصد و عزم ایران برای ساخت سلاح هسته ای  بیشتر شود. حمله نظامی باعث بسیج حمایت های ملت ایران از دولت خود می شود. حمله نظامی، برنامه هسته ای ایران را به پایان نمی رساند و فقط باعث تاخیر در آن می شود.”

در روزهای اخیر برخی رسانه های اسرائیلی از تایید گزینه حمله نظامی علیه ایران در میان برخی از مقامات ارشد این رژیم خبر داده بودند. با این حال شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل به تازگی از مواضع سابق خود در باره حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران عقب نشینی کرد.
مقامات ایران نیز ضمن تاکید بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود، درباره عواقب هر گونه اقدام نظامی خارجی علیه ایران هشدار داده اند.

شاهزاده ترکی فیصل (برادر سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی ) که در سال ۲۰۰۶ از سمت های دولتی کناره گیری کرد همچنان یکی از شخصیت های ارشد خانواده حاکم در عربستان سعودی به شمار می رود. بسیاری معتقدند وی ، سخنگوی غیررسمی ریاض است.

ترکی فیصل افزود:”حملات نظامی گذشته و به طور مثال درعراق نشان دادند که عواقب چنین مسیری غیرقابل پیش بینی است. معتقدم حمله نظامی به ایران دارای عواقب فاجعه باری است. این اقدام با تلفات بسیاری همراه خواهد بود . این واقعیت نیز وجود دارد که صحنه انتقام گیری ایران، همه جای جهان خواهد بود.”

وی ادامه داد:”انتقام گیری ایران بسیاری از منافع آمریکا و دیگران را در همه جای جهان شامل خواهد شد. ایرانی ها می توانند به خیلی از اهداف ، آسیب بزنند. عربستان سعودی، گزینه نظامی را علیه ایران تایید نمی کند اما اعمال فشارهای علنی علیه تهران را ادامه می دهد که از جمله می توان به اعمال فشارها علیه ایران در سازمان ملل متحد اشاره کرد به امید اینکه از خطرات در آینده، جلوگیری شود.”

سفیر سابق عربستان سعودی در آمریکا ادامه داد:” ما به طور کامل از افزایش تحریم ها، دیپلماسی فعال و فعالیت هماهنگ از طریق سازمان ملل متحد علیه ایران پشتیبانی و حمایت می کنیم.”


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 11:4 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش صد خبر     امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش بزرگ نداجا با هدف تمرین کمک رسانی به شناورهای حاضر در منطقه، اول و دوم دی‌ماه در منطقه شرق تنگه هرمز برگزار خواهد شد.

سیاری ضمن تاکید بر تعامل و همکاری با کشورهای حوزه خلیج فارس، اطراف دریای عمان و شمال اقیانوس هند تصریح کرد: رزمایش های ما نیز در جهت تقویت امنیت منطقه و در راستای همکاری و تعامل با همه این کشورهاست و بارها گفته ایم که می توانیم با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک رسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شناورهای سایر کشورها اشاره کرد و گفت: ما تاکنون به 23 شناور کمک رسانی داشته ایم و نزدیک به 3هزار کشتی نیز توسط یگانهای نداجا اسکورت شده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین از دیدار با هیات های نظامی عمان و هند در روزهای آینده خبرداد.


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 11:2 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش صد خبر  ,   اسرائیل اخیرا اعلام کرد که جنگ آینده با حزب‌الله لبنان شاهد استفاده گسترده از ناوگان موشکی دقیق و دوربرد حزب‌الله و هدف قرار دادن گسترده فرودگاه‌های جنگی سرزمین‌های اشغالی و باندهای پرواز جنگنده‌ها خواهد بود و به این ترتیب اسرائیل شاخص برتری خود در جنگ با حزب‌الله را از دست خواهد داد. 
 

ارتش اسرائیل راه حل این مشکل را در تجهیز هواپیماهای جنگی آمریکایی از نوع اف 35 می داند که قادر به فرود و پرواز عمودی از باندهای نسبتاً کوچکی است و دستیابی حزب‌الله لبنان به اهداف خود در ممانعت از حملات هوایی اسرائیل به خاک این کشور را مشکل‌تر می ‌کند.  

سایت عبری زبان واللا در این رابطه به رقابت تسلیحاتی بین اسرائیل و حزب‌الله لبنان اشاره کرده و توضیح می‌دهد که مرحله آینده این رقابت ، تجهیز حزب‌الله لبنان به موشک‌های بسیار دقیق خواهد بود که فراتر از ناوگان کنونی این حزب است. توانمندی‌هایی از این نوع می‌تواند تهدید جدی بر ضد ناوگان نیروی هوایی اسرائیل به‌ ویژه فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی و باندهای پرواز و فرود جنگنده‌های اسرائیلی به شمار برود.  

این سایت صهیونیستی می‌افزاید که نیروی هوایی اسرائیل در سال‌های اخیر به دنبال بهبود کیفیت کادر جنگی خود بوده و تمرکز ویژه بر ناوگان مبارزاتی خود در مقابله با تلاش های تجهیز موشکی حزب‌الله لبنان بوده است. این منبع صهیونیستی می‌افزاید که مذاکرات کنونی بین ارتش اسرائیل و طرف آمریکایی برای تجهیز اسرائیل به هواپیماهای پیشرفته و رادارگریز آمریکایی ادامه دارد، هواپیماهایی که قادر به فرود عمومی در مناطقی شبیه به منطقه فرود بالگردها باشد. این هواپیما قادر هستند در باند پروازی به مسافت 500 فوت پرواز خود را آغاز کنند. منظور این سایت از جنگنده های مذکور هواپیماهای اف 35 از نوع «B STOVL» است.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 11:2 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 11:1 | نويسنده : احسان گرگانی


 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  'شیخ خالد الملا' روحانی سرشناس اهل تسنن عراق، درخصوص تازه ترین تحولات منطقه، به نقش سعودی ها در کشتار شیعیان نیجریه پرداخت و از ائتلاف سعودی ها سخن گفت و این سوال را از سران این کشور مطرح کرد که ' اینها با ائتلاف جدید می خواهند کدام تروریسم را بزنند؟ ؛ کشورهایی که خودشان پرورش دهنده تروریسم هستند'. 
 
خالد الملا در خصوص فاجعه نیجریه گفت، ما به عنوان جماعت علمای اهل سنت در عراق ، جنایت کشتار شیعیان نیجریه را محکوم کرده و آن را اقدامی تروریستی و تکفیری و تلاشی برای از هم گسستن وحدت بین مسلمانان می دانیم. 
 
وی با بیان اینکه وحدت اسلامی باید قضیه فلسطین را در اولویت قرار دهد، گفت، تعرض هایی که به شیعیان و اهل تسنن، بلکه دیگر ادیان و مذاهب از جمله مسیحیان و ایزدیان می شود، بایستی همگی در برابر آن بایستیم و یک صدا آن را محکوم کنیم زیرا همه اینها توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم و موساد و فراماسونری علیه جهان اسلام است. 
 
وی با رد ادعای وهابی های تکفیری در خصوص اصطلاح گسترش تشیع در منطقه گفت که شیخ 'شلتوت' عالم برجسته الازهر مصر در 30 سال قبل در فتوایی تاریخی آزادی ادیان را اعلام کرد و گفت که مذهب شیعه یکی از مذاهب اسلام است که مسلمانان می توانند به آن بگروند.


ادامه مطلب

افسران -  امام خامنه ای: این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و ایران مبداء حوادث باورنکردنی ...

ما علیرغم همه‌ی تبلیغات دشمنان، آینده را روشن میبینیم و حقیقتاً امروز احساس میکنیم که وعده‌های الهی درحال تحقق یافتن است. از این رو ما باید خود را آماده نگه‌داریم و عزم جدی خود را در صحنه‌های گوناگون حفظ کنیم.


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 11:0 | نويسنده : احسان گرگانی

سیل صلوات


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 10:58 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 9:0 | نويسنده : احسان گرگانی

(ا) الا یا ایها الاول به نامت ابتدا کردم

(ب) برای عاشقی کردن به نامت اقتدا کردم

(پ) پشیمانم پریشانم که بر خالق جفا کردم

(ت) توکل بر شما کردم به سویت التجا کردم

(ث) ثنا کردم دعا کردم صفا کردم

(ج) جوانی را خطا کردم ز مهرت امتناع کردم

(چ) چرایش را نمیدانم ببخشا که خطا کردم

(ح) حصارم شد گناهانی که آنجا در خفا کردم

(خ) خداوندا تو میدانی سر غفلت چه ها کردم

(د) دلم پر مهر تو اما چه بی پروا گناه کردم

(ذ) ذلالم داده ای اکنون که بر تو اقتدا کردم

(ر) رهت گم کرده بودم من که گفتم اشتباه کردم

(ز) زبانم قاصر از مدح و کمی با حق صفا کردم

(س) سرم شوریده میخواهی سرم از تن جدا کردم

(ش) شدی شافی برای دل تقاضای شفا کردم

(ص) صدا کردی که ادعونی خدایا من صدا کردم

(ض) ضعیف و ناتوانم من به درگاهت ندا کردم

(ط) طلسم از دل شکستم من که جادو بی بها کردم

(ظ) ظلمت نفس اماره که شکوه بر صبا کردم

(ع) علیمی عالمی بر من ببخشا که خطا کردم

(غ) غمی غمگین به دل دارم که نجوا با خدا کردم

(ف) فقیرم بر سر کویت غنی را من صدا کردم

(ق) قلم را من به قرآن کریمت مقتدا کردم

(ک) کتابت ساقی دلها قرائت والضحی کردم

(گ) گرَم از درگهت رانی نمی رنجم خطا کردم

(ل) لبم خاموش و دل را با تکاثر آشنا کردم

(م) مرا سوی خود آوردی از این رو من صفا کردم

(ن) نرانی از درگهت یا رب که الله را صدا کردم

(و) ولی را من تو می دانم، تو را هم مقتدا کردم

(ه) همین شعرم به درگاهت قبول افتد دلم را مبتلا کردم

(ی) یکی عبد گنهکارم اگر عفوم کنی یارب غزل را انتها کردم


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 | 8:52 | نويسنده : احسان گرگانی

این شعر فوق العاده زیبا و پر از امید، از استاد قیصر امین پور، تقدیم به همه شما دوستای عزیزم

ماه من غصه چرا ؟!

آسمان را بنگر

که هنوز

بعدِ صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد

یا زمینی را

که دلش از سردی شب های خزان

نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و

نفسی از سر امید کشید

و در آغازِ بهار

دشتی از یاس سپید

زیر پاهامان ریخت

تا بگوید که هنوز

پُرِ امنیتِ احساس خداست

ماه من ، غصه چرا ؟!

تو مرا داری و من هر شب و روز

آرزویم ، همه خوشبختی توست

ماه من! دل به غم دادن و از یأس سخن ها گفتن

کار آنهایی نیست

که خدا را دارند …

ماه من!

غم و اندوه اگر هم روزی

مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات

از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود

که خدا هست ، خدا هست هنوز

او همانی است که در تارترین لحظه شب ، راه نورانی امید

نشانم میداد …

او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد

همه زندگی ام ، غرق شادی باشد …

ماه من! غصه اگر هست ، بگو تا باشد

معنی خوشبختی ، بودن اندوه است …

این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور

چه بخواهی و چه نه ، میوه یک باغــند

همه را با هم و با عشق بچیین

ولی از یاد مبر ،

پشت هر کوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باز کسی می خواند

که خدا هست ، خدا هست

خدا هست هنوز ..


تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 | 11:39 | نويسنده : احسان گرگانی

ایشان می فرمود :

درزمان میرزای شیرازی طلبه ای بالباس کهنه بر درخانه اش آمد و گفت میرزا را کاردارم 

مردم گفتند میرزا بر مجتهدین وقت ندارد آن موقع تو آمده ای و میگویی میرزا را کار دارم؟

گفت عیبی ندارد من میروم اما به میرزا بگویید فلانی آمده بود 

خبر به میرزای شیرازی رسید 

ناگهان میرزا سرو پای برهنه دوید و طلبه را درآغوش گرفت دفتردار میرزا تعجب کرد آن طلبه رفت 

میرزا گفت :دوست داشتم ثواب این همه مجتهد که تربیت کردم برای این طلبه باشد و ارزش یک کارش را به من بدهد 

گفتند میرزا کار این طلبه مگر چه بوده ؟

میرزا گفت :این طلبه به یکی از دهات های سنی نشین رفت و گفت بچه هایتان را بیاورید قرآن یاد می دهم بدون پول سنی ها گفتند خوب است بدون پول است این طلبه از اول که قران یاد این بچه ها می داد 

بذر محبت امیرالمؤمنین را دردل این بچه ها کاشت این ها بزرگ که شدند شیعه شدند و پدرانشان را از مذهب باطل به مذهب حق راهنمایی کردند 

دیری نگذشت که این دهات تماما شیعه شد 

این طلبه ۱۵سال شب ها بردر خانه ها می رفت و یواشکی نانی که ان ها بیرون می انداختند را می خورد ۱۵سال اینگونه زحمت کشید تا توانست یک روستا را شیعه کند 

 


تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 | 11:30 | نويسنده : احسان گرگانی

وای برپدران مسلمانی که چیزی از فرایض دینی رابه فرزندان خود نمی آموزند و اگـر فـرزنـدانشان پاره ای از مسائل دینی رافراگیرند, پدران آنها,ایشان را از ادای این وظیفه باز می دارند .

 در حالات پیامبر(ص) وارد است روزی عده ای از کودکان در کوچه مشغول بازی بودند .پیامبر(ص )در حین عبور, چشمش به آنها افتاد و خواست نقش بسیار بزرگ پدران و مسؤولیت سنگین آنها را در رشد کودک به همراهانشان گوش زدکند .

فرمود : وای بر فرزندان آخرالزمان از دست پدرانشان اطـرافـیـان پیامبر با شنیدن این جمله به فکر فرو رفتند .لحظه ای فکرکردند شاید منظور پیامبر, فرزندان مشرکان است که در تربیت فرزندانشان کوتاهی می کنند .

عرض کردند : یا رسول اللّه , آیا منظورتان مشرکین است؟ 

نـه بلکه پدران مسلمانی را می گویم که چیزی از فرایض دینی رابه فرزندان خود نمی آموزند و اگـر فـرزنـدانشان پاره ای از مسائل دینی رافراگیرند, پدران آنها,ایشان را از ادای این وظیفه باز می دارند .

اطرافیان پیامبر با شنیدن این سخن , تعجب کردند که آیا چنین پدران بی مسؤولیتی نیز هستند .

پـیامبر که تعجب آنها را از چهره شان خوانده بود ادامه داد : تنهابه این قانع هستند که فرزندانشان از مال دنیا چیزی را به دست آورند . . . . آنگاه فرمود : من از این قبیل پدران بیزار و آنان نیز از من بیزارند .(1)

بـیـان : در عـصـر حاضر, دلیل دور بودن و ناآگاهی قشر عظیمی ازکودکان و نوجوانان از مسائل مذهبی , بی توجهی والدینشان به این مساله مهم است

 

1 - مستدرک الوسائل , ج2


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:29 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - عزیز دلها ۰۰۰۰۰

تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:28 | نويسنده : احسان گرگانی
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:27 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - آیت الله صدیقی: فتنه‌گران برای انتخابات آخوند می‌خرند
 
آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در زیارتگاه امام‌زاده اسماعیل(ع) شهریار، بعد از غبار روبی مرقد مطهر این امامزاده در جمع مردم عزادار شهریار و با حضور مسئولین شهرستان، اظهار کرد: عرض تسلیت دارم شهادت ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) خدمت حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب و شما مردم شریف شهریار، از‌ امام زمان (عج)درخواست و تقاضا داریم با انفس قدسی خود برای خنثی شدن توطئه‌ها و فتنه‌ها که امروز جهان اسلام با آن دست به گریبان است دعا فرمایند.

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:26 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - عمار رهبری...
 
نیجریه کشوری با ۱۷۰ میلیون جمعیت است که بیش از ۶۰ درصد از مردم آن را مسلمانان و حدود ۷ میلیون نفر آنها را شیعیان ۱۲ امامی تشکیل می دهند و در سال های اخیر به دلیل افزایش روز افزون شیعیان این کشور، صهیونیست ها و وهابیت، چنگال خبیثانه خود را به سمت مردم این کشور و به خصوص مسلمانان نیجریه نشانه گرفته اند و در طول سال های اخیر در پی ایجاد اختلاف میان مسلمانان این کشور برآمده اند.

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:25 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - کل ارض کربلا
در حالی که جنبش اسلامی نیجریه و رهبر آن، همواره از سوی گروه های تروریستی هدف حمله قرار گرفته اند، ارتش نیجریه نیز به منزل شیخ ابراهیم زکزاکی حمله کرد.

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:24 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - دکتر سعید جلیلی : غرب نگران اندیشه ماست نه

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش گذر از علوم انسانی غربی به علوم انسانی اسلامی صبح امروز سه شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد یکی از مهمترین دغدغه کسانی که در عرصه علوم فعالیت دارند را مفید و نافع بودن این علم دانست و اظهار داشت: ما در بسیاری از آموزه‌های دینی خود این موضوعات را داریم و از خداوند می‌خواهیم که به ما علم نافع عرضه کند.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:23 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نقش کبد در سلامت کل بدن حیاتی است، اما تمام مواد سمی و غذاهای فرآوری شده‌ای که دفع می‌کند، بر سلامت خود کبد اثر منفی می‌گذارد. بنابراین زمانی که کبد به درستی فعالیت خود را انجام نمی‌دهد، سلامت کل بدن تهدید می‌شود. 
از این رو، باید به سلامت کبد اهمیت دهید تا سلامت کل بدن را تضمین کرده باشید. برای این کار کافی است گاهی اوقات سموم کبد را از بین ببرید که به این منظور، ما نوشیدنی مفیدی را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی قابل تهیه و مصرف است.
 مواد مورد نیاز و طرز تهیه و مصرف
125 گرم کلم پیچ تازه
یک تکه زنجبیل – دو سانتی متر
25 گرم کرفس
10 گرم نعناع
250 گرم گلابی تازه
یک عدد لیمو ترش
500 میلی لیتر آب 
  در ابتدا باید گلابی، کلم پیچ، کرفس و زنجبیل را خرد کنید. سپس آن‌ها را درون یک مخلوط کن ریخته و با یک لیوان آب مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند.
 در مرحله بعد، بقیه آب، نعناع و آب لیمو را به ترکیب اضافه کرده و دوباره هم بزنید. سپس آن را درون یک لیوان ریخته و میل نمایید. بهتر است این نوشیدنی را دو نوبت در روز – صبح و عصر – مصرف کنید.
 

تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:23 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش پورتال جامع ساخت و ساز، بدون شک با الگو گیری از نحوه پرداخت وام مسکن درکشورهای پیشرفته، می توان شرایط بهتری را برای اعطای تسهیلات ایجاد کرد. در ادامه مروری داریم بر نرخ بهره بانکی برای دریافت وام مسکن در کشورهای مختلف جهان؛  

در کشور هند نرخ بهره وام مسکن برای بازپرداخت اقساط 10 سال به بالا، 4.5 درصد است.  در کشور استرالیا بازپرداخت نرخ بهره وام مسکن برای بازپرداخت اقساط 5 سال به بالا 1.73 و 10 سال به بالا 2.73 است، یعنی در 10 سال یک استرالیایی برای خرید مسکن 27.3 درصد سود وام را می پردازد.

  در کشور ژاپن نیز نرخ بهره وام مسکن برای بازپرداخت اقساط 20 سال به بالا، کمتر از 1 درصد یعنی 98 هزارم درصد است.

  در کشور آمریکا نرخ بهره وام مسکن برای بازپرداخت اقساط 5 سال تا 7 سال، 1.5 درصد، 7 سال تا 10 سال 1.85 صدم درصد، 10 سال تا 15 سال 2.87 صدم درصد، 15 سال تا 20 سال 3.25 صدم درصد، 30 ساله 3.36 صدم درصد است.

در کشور آلمان نیز نرخ بهره وام مسکن برای بازپرداخت اقساط تا یکسال 3.69 درصد، یکسال تا 5 سال 3.89 درصد، 5 سال تا 10 سال 4.01 درصد، 10 سال تا 20 سال 4.13 درصد است.

 همچنین در کشور ترکیه نرخ بهره وام مسکن برای بازپرداخت اقساط تنها 0.75 درصد است


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:22 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - توحیدمان لنگ میزند ...


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:22 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - بازی با نام‌‌ها اسم رمز تخریب و تحریف امام(ره)/


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:22 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - چرا سکوت؟؟؟؟؟؟


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:21 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش نیجریه با حمله به محل‌های حضور شیعیان این کشور در منطقه "گیسلو" شهر "زاریا" در ایالت کادونا، شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه را بازداشت کرد؛ اعضای خانواده او و دست کم 300 نفر دیگر را به شهادت رساند.

ارتش نیجریه به سه محل حسینیه بقیه الله، خانه شیخ زکزاکی و دارالرحمه شهر زاریا حمله کرده و خانه رهبر شیعیان این کشور را به آتش کشید. بهانه واهی این حملات وحشیانه هم تلاش جنبش اسلامی برای ترور فرمانده ارتش بود که به صراحت از سوی این جنبش تکذیب شده است.

چرا کسی برای نیجریه شمع روشن نکرد +تصاویر (+18)


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:21 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک منبع آگاه در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: حال شیخ " ابراهیم زکزاکی،" رهبر شیعیان نیجریه بسیار وخیم است و رسیدگی پزشکی به ایشان صورت نمی‌گیرد.

وی افزود پس از بمبگذاری منزل شیخ نیروهای دولتی نیجریه به منزل وی وارد شده و اقدام به تیراندازی کرده‌اند. در این حادثه خود شیخ، همسر و دو فرزندش زخمی شدند.  
به گفته این منبع آگاه شیخ زکزاکی در شرایط نامطلوبی به سر می‌برد. 
وی با اشاره به اینکه خود شیخ زکزاکی نیز اعلام کرده که یورش ارتش نیجریه به منزلش از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی شده است افزود: سران واشینگتن و تل آویو دولت نیجریه را وادار به این کار کرده‌اند.
 شیخ اعلام کرده است که این اولین بار نیست که به جان وی و خانواده‌اش سوءقصد می‌شود. 
روز یکشنبه ارتش نیجریه در دو حمله جداگانه به منزل شیخ ابراهیم زکزاکی و حسینیة بقیه ا.. در یکی از مناطق شیعه نشینِ این کشور، صدها نفر را شهید و بازداشت کرد. 
ارتش نیجریه مدعی شده  طرفداران شیخ زکزاکی سد راه کاروانی از خودروها شدند که رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور در آن حضور داشته است. سال گذشته نیز دهها نفر از شیعیان نیجریه، به جرم شرکت در مراسم روز جهانی قدس به شهادت رسیدند.

تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:20 | نويسنده : احسان گرگانی

پادشاهی عربستان سعودی در منطقه غرب آسیا دشمنی بی‌سابقه ای را با جمهوری اسلامی ایران کلید زده که خروجی این دشمنی جز شکست برای سردمداران عربستان نخواهد بود.

زمان جنگ با ایران


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:19 | نويسنده : احسان گرگانی

عکس نوشته هایی از دیدار دو روز گذشته امام خامنه ای با مسئولین کشورها


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:19 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:18 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - اگر عقب بنشنید،دشمن یک قدم به حلو می آید...


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:17 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:17 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:16 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - • ما با امام خود، پیمانِ خون بستیم..


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 | 10:14 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - بعله...


تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 | 16:34 | نويسنده : احسان گرگانی
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، سامانه موشکی جدید ساخت این کشور موسوم به صرخه-3 را رونمایی کردند.
 
شوکه شدن عربستان از سامانه موشکی جدید یمنی ها
به گزارش شريان نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، موشک جدید صرخه-۳ در دویست و شصت و دومین روز تجاوز به یمن رونمایی شد. گزارشگر المسیره گفت رژیم سعودی و جهانیان دریافتند یمنی که از همه طرف به محاصره در آمده، محاصره اش را به گونه ای که به فکر آنها نیز خطور نمی کند شکسته است.

موشک صرخه-۳ساخت یمن است و موشکهای پاتریوت آمریکا با همه امکاناتش نه می توانند این موشک یمنی را رهگیری و سرنگون کنند و نه قادرند تا در هوا هدف قرار دهند. این تحول کیفی در صنایع نظامی یمن باعث شوکه شدن متجاوزان به یمن شده است به خصوص آنکه همزمان با مذاکرات ژنو دو رونمایی می شود و این رونمایی نیز پیامهای متعددی دارد.

برد موشک صرخه-۳ ، بیست کیلومتر است و سه متر طول دارد و وزن کلی آن نیز ۱۵۰ کیلو است. طول کلاهک جنگی آن ۶۰ سانتیمتر است و وزن کلاهک آن نیز ۵۰ کیلوگرم است. این موشک از قدرت انفجاری بالایی برخوردار است و با دقت بسیار زیاد نیز به هدف اصابت می کند.

گزارشگر گفت تا این لحظه فقط بخشی از سامانه های موشکی یمنی رونمایی شده که نجم الثاقب و زلزال و صرخه از جمله آنهاست. صهیونیستها از این وضع نگران هستند و از خطرناکی این تحول شتابان باخبرند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 | 16:32 | نويسنده : احسان گرگانی
فرمانده کل سپاه گفت: خدا می‌داند اگر ما یگانی از بسیجیان خود که آماده جنگ هستند را به جبهه مقاومت اعزام کنیم چه اتفاقی می‌افتد.

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 | 16:31 | نويسنده : احسان گرگانی

نقشه جذب نیروی داعش از کشورهای مختلف +عکس

گروه تروریستی داعش برای پیشبرد اهدافش از ملیت های مختلف نیرو جذب کرده است، نیروهایی که بیشتر آنها از کشورهای توسعه یافته و متمدن هستند.طبق آخرین آمار منتشر شده داعش از 86 کشور مختلف در سراسر جهان نیرو جذب کرده است.


تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 | 16:31 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - ولی امر زمانی ...

تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 | 16:30 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - خبرنگار ایتالیایی روایت می‌کند؛


تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 | 16:29 | نويسنده : احسان گرگانی

 به گزارش صد خبر؛دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درخصوص آخرین وضعیت تعمیر و ساخت ناوشکن‌ها از جمله ناوشکن سهند گفت: ما در این حوزه به دستاوردهای ارزشمندی دست‌ یافته‌ایم و آخرین ناوشکن ما سهند نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: اقدامی که ما اخیرا انجام داده‌ایم این است که ناوشکن‌های‌مان را به موشک‌های کروز پیشرفته تجهیز کرده‌ایم و در همین راستا نیز موشک قدیر را از وزارت دفاع تحویل گرفته‌ایم و آن را بر روی ناوشکن‌های‌مان نصب کرده‌ایم.فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: قدیر از جمله موشک‌های پیشرفته‌ای است که در اختیار داریم و اساساً چون باید امنیت را در دریا تأمین کنیم و توان دفاع از خود را داشته باشیم، باید به موشک‌هایی با برد و دقت خوب دست یابیم و امروز به این هدف رسیده‌ایم.سیاری با بیان این مطلب که موشک‌های در اختیار ما از دقت بالا، سرجنگی خوب و قابلیت جنگال برخوردار هستند، اظهار داشت:‌ آخرین سری از موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت و سال به سال به موشک‌های جدید دست خواهیم یافت.