تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:12 | نويسنده : احسان گرگانی

قرائتی

افله حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در گرد همایی جوانان مسجدی سخنرانی کرد.


قافله: حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در گرد همایی جوانان مسجدی سخنرانی کرد. وی در این سخنرانی از پند دانش آموزتربتی به امام خمینی شیرین ترین نماز یک دختر یازده ساله وترفند جالب مرحوم ابوترابی برای امید دادن به اسرای ایرانی گفت. حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در سخنانش درباره جایگاه نماز گفت :هیچ عبادتی مانند نماز نیست چرا که نمازهم که در زمان تولد وهم در زمان مرگ برای انسان ضروری است.وی تاکید کرد: جوانان در مسجد از امام جماعت مسجد خود بخواهند تامنبری برای تفاسیر قرآن واحادیث برگزار کند تا بسیاری از پاسخ سوالات دینی ومذهبی خود را دریافت کنند .رئیس ستاد اقامه نماز همچنین درباره نامه دانش آموزی نیشابوری یا تربتی امام ره سخن گفت که در آن می خواسته به امام پندی بدهد.


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:10 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - 25 سال بعد
 

تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:8 | نويسنده : احسان گرگانی
به گزارش  صد خبر  زیبایی بدنه از مهم‌ترین عناصر خودرو از زمان پیدایش آن بوده  است. همواره بهترین طراحان و هنرمندان در صنعت خودروسازی به کار گرفته شده‌اند تا خودرویی طراحی کنند که در یک نگاه بینندگان را محصور زیبایی خود کند.


اما زیبایی خودرو فقط با یک طراحی عجیب و متفاوت تعریف نمی‌شود. استفاده از زبان خاص در کنار تلفیق مناسب عناصر زیبایی می‌تواند مجموعه‌ای آشنا و در عین حال چشم نواز را رقم بزند.

در این مقاله به معرفی ۲۰ خودروی زیبا که طی ۱۰ سال گذشته تولید و عرضه شده‌اند، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که در این لیست مدل‌هایی قرار دارند که شاید شروع کننده زبان طراحی شرکت‌ها نباشند، ولی پس از طی مسیر تکامل حال کاملا پخته و زیبا هستند.

۲۰- مازراتی گرن توریسمو

زیباترین خودرو‌های دهه‌ی اخیر (1)


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:5 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دهه 60 تاکنون یکی از بنیان‌های مهم در جهت توسعه امنیت کشور به شمار آمده و هم‌اکنون نیز در حوزه استحفاظیه خود در خلیج فارس وظایف محوله را به خوبی انجام می‌دهد که این اقدام تحسین مسئولین کشور را به همراه داشته است.

*** اظهارات رئیس مجلس

اخیرا "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس سراسری فرماندهان سپاه اظهار داشت: سپاه محل تکیه‌گاه کشورهای مظلوم است.

وی با اشاره به توانمندی بالای دفاعی پاسداران انقلاب و تدابیر نیروی دریایی سپاه برای حفظ امنیت در جزایر جنوبی عنوان داشت: همین اقدامات باعث شده تا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) هیچ غلطی نتواند بکند.

 

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:2 | نويسنده : احسان گرگانی
 

حضرت اميرمؤمنان علي (ع) فرمودند :براي انسان مسلمان سه دوست است ، دوستي به او مي گويد من هميشه چه مرده باشي و چه زنده با تو هستم و آن عمل اوست ، دوست ديگر به او مي گويد من تا موقع مرگ با تو هستم و آن مال و ثروت اوست كه بعد از مرگش به وارثان مي رسد ، و ديگري مي گويد من تا دم قبر با تو هستم سپس از تو جدا مي شوم و آن فرزندان است. لذا تا فرصت هست يك چيزي دست و پا كن و يك كاري بكن براي روزهاي تنهائيت .برگ سبزي به گور خويش فرست كس نيارد ز پس تو پيش فرست.

 


در تماس تلفنی رئیس دفتر مقام معظم رهبری باسرپرست زائران ایرانی مطرح شد؛

ابلاغ تسلیت رهبرمعظم انقلاب اسلامی به‌دنبال درگذشت تعدادی ازهم‌وطنان درحادثه مکه/پیگیری آخرین وضعیت آسیب‌دیدگان

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در تماس تلفنی تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دنبال درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه مکه را به سرپرست زائران ابلاغ کرد.

 ابلاغ تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دنبال درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه مکه/ پیگیری آخرین وضعیت آسیب‌دیدگانبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی، در جریان آخرین وضعیت آسیب دیدگان حادثه مکه قرار گرفت و درگذشت تعدادی از زائران ایرانی در این حادثه را تسلیت گفت.

در این تماس تلفنی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری جویای حال زائران ایرانی و آخرین وضعیت مداوای آسیب دیدگان شد که حجت‌الاسلام قاضی عسگر با بیان گزارشی از حادثه و آمار جان‌باختگان و مجروحان آن، در خصوص مراحل درمانی آسیب‌دیدگان توضیح داد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین از طرف رهبر انقلاب درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در این حادثه را تسلیت گفت و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت کرد.

انتهای پیام/


تاريخ : سه شنبه 24 شهريور 1394 | 1:11 | نويسنده : احسان گرگانی

بیشتر ما از زعفران به‌دلیل عطر قوی و رنگ زیبایش در تهیه و تزئین غذاهای‌مان بهره می‌بریم اما کمتر با خاصیت آرامش‌بخشی و نشاط‌آوری این گیاه خوش‌رنگ اما گران آشناییم. به اعتقاد درمانگران مکاتب درمانی در جهان، زعفران به دلیل بو و طعم تلخی که دارد محرک بسیار خوبی برای تسکین اعصاب تحریک شده است.

این گیاه علاوه بر این موجب افزایش شادابی، نشاط و سرزندگی در افراد شده و از سوی درمانگران دارویی مناسب برای افزایش عمق خواب بیماران محسوب می‌شود. باید مراقب بود این گیاه را در ظروف در بسته و دور از نور نگهداری کرد چراکه نور و هوا باعث از بین رفتن خواص مفید آن می‌شود. نشاط‌آوری یکی از خواص گیاه زعفران است که موجب شده این گیاه به عنوان یک گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماران مبتلا به افسردگی مورد استفاده باشد.


تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:31 | نويسنده : احسان گرگانی

Ayatollah Khamenei: After negotiations, in Zionist regime they said they had no more concern about Iran for next 25 years; I’d say: Firstly, you will not see next 25 years; God willing, there will be nothing as Zionist regime by next 25 years. Secondly, until then, struggling, heroic and Jihadi morale will leave no moment of serenity for Zionists.

پوستر 25 سال آینده فلسطین اشغالی

ناخدای انقلاب : بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را میکنیم. بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛

با ذکر یک صلوات و هدیه برای فرج امام زمان (عج) دریافت نمایید

حجم فایل : ۲,۵۸ مگابایت
دانلود نمایید

 


تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:29 | نويسنده : احسان گرگانی

دلت قرص آقا جان. ما هم اجازه نمی دهیم
پوستر/ما هم اجازه نمی دهیم-1


حسن رحیم پور ازغدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت: همکاری ایران و آمریکا در مقابله با داعش توطئه است؛ آمریکا خطرناک نیست؛ فکری که گمان می‌کند آمریکا می‌خواهد مشکلات را حل کند خطرناک است.


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:26 | نويسنده : احسان گرگانی
تصویر سردار جعفری در سنای آمریکا
 

سناتور کارپر با قراردادن تصویری از سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنای آمریکا اظهار کرد: "او (سردار جعفری) بر علیه ماست".                                                                                          


تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:25 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش نورنیوز؛ علی اکبر ولایتی رئیس  مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره اهمیت ورود مجلس به برجام اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون اساسی باید این معاهده و قرارداد را بررسی کند و این حق مجلس شورای اسلامی است که به همین ترتیب عمل می‌شود و مسیر درست همین است.

وی همچنین ادامه داد: آنچه که مقام معظم رهبری تاکید کردند آن است که در مقابل لغو تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران هم به تعهدات خودش عمل می‌کند و اگر قرار باشد آنان به آنان تعهدات خود عمل نکنند، جمهوری اسلامی ایران هم کاری از ابتدا قرار بوده انجام بدهد، انجام نداده و اگر آنان تعلیق کنند ما هم تعلیق می‌کنیم بنابراین آنچه که از بیانات مقام معظم رهبری استنباط می‌شود ضرورت وجود توازن در اقدامات دو طرف است که اگر قرار است عدم توازن باشد کار به پیش نخواهد رفت.

ولایتی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و متحدانشان که سرمنشا این تحریم‌ها هستند، باید تحریم‌ها را لغو کنند تا ماهم به تعهداتمان عمل کنیم و اساسا از ابتدا هدف از مذکرات هسته‌ای از سوی جمهوری اسلامی ایران ایران لغو تحریم‌ها بوده است و اگر قرار باشد ایران به تعهدات خود در مذاکرات وین عمل کند اما طرف مقابل به تعهداتش که لغو تحریم‌هاست عمل نکند، این کار صورت نخواهد گرفت.


به گزارش نورنیوز؛ یک مقام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) که آشنا به امور خاورمیانه است، اظهار داشت ناوگان نیروی دریایی آمریکا حاضر در تنگه هرمز تقریبا هر روز با کشتی‌های جنگی و هواپیماهای ایرانی مواجه می‌شوند.ه نوشته وبگاه آمریکایی «بیزینس اینسایدر» این مقام نظامی آمریکایی افزود، در این فعل و انفعال بین نیروهای ایرانی و آمریکایی، ایرانی‌ها مبادرت به عکس برداری‌های اطلاعاتی می‌کنند و البته این برخوردها بین طرفین در حالت امن و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.  ایران اواخر اوت سال جاری کلیپی از ماموریت تجسسی خود بر فراز یک ناو هواپیمابر آمریکا در تنگه هرمز را منتشر ساخت که در آن پرسنل نظامی آمریکا حاضر در عرشه و تصاویری از جنگنده‌های حاضر در ناو هواپیمابر به نمایش گذاشته شدند.

 

 


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:19 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش نورنیوز؛ این کشور مرزهای کوچکی با چین و روسیه دارد و از جمعیت 24 میلیون نفری‌اش حدود 64 درصد بی‌دین، 16 درصد پیرو شمن‌باوری کره‌ای، 13 درصد چئوندوی‌باور و 4.5 درصد بودایی هستند. ایدئولوژی خودکفایی را «کیم ایل سونگ»، نخستین رئیس‌جمهور کره شمالی پایه‌ریزی کرد. او پس از مرگش، رئیس‌جمهور ابدی کره شمالی اعلام شد.

زندگی در «بهشت روی زمین» + عکس


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:18 | نويسنده : احسان گرگانی

دشمنان خارجی امام نگران تکثیر امام، تکثیر راه و اندیشه امام در جهانند. تکرار انقلاب اسلامی ایران در کشور‌های منطقه، کابوس هر شب آنهاست و از تصور چنین رخدادی بند بند وجودشان می‌لرزد.


تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:17 | نويسنده : احسان گرگانی

  یاران: این سروش  و پیام الهی  است ما به  به آن باور  عمیق داریم و فقط  می ماند  ما چقدر  با  با هوشیاری و مجاهدت در این    سنت الهی   که شکست و اضمحلال رژیم صهیونیستی  در 25 سال ینده  

است  , مشارکت و سهیم باشیم

 

افسران - امام خامنه ای ,رژیم صهیونیستی۲۵ سال اینده را نخواهد دید

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 15:16 | نويسنده : احسان گرگانی

هر چند  با یاری خدای بزرگ تا 25 سال دیگه نیستی  و منطقه  ما از لوث وجود  آلوده تان  پاک می شود , حالا هرچه می حرص  بخور تا بمیری...

افسران - تا 25 سال دیگه نیستی ک بخوای حرص بخوری بدبخت   :)))))))ش

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | 16:5 | نويسنده : احسان گرگانی

دیک چنی معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دیک چنی معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا به‌همراه دختر خود روز یکشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز به اظهار نظر درباره توافق هسته‌ای ایران و 1+5 پرداختند.

دیک چنی و دخترش لیز چنی اخیراً کتابی به‌نام « استثنائی، چرا دنیا نیازمند یک آمریکای قوی است؟» نوشته‌اند. چنی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وی در کتاب خود توافقنامه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با ایران را به توافقنامه چمبرلین در سال 1938 در برلین تشبیه کرده که در آن با آدولف هیتلر مماشات شده بود. گفت: بله، اگر به توافقنامه ایران نگاه کنید می‌بینید که تنها برنده این توافقنامه، ایرانی‌ها هستند. آنها هرچه را می‌خواستند به دست آوردند. بازندگان این توافقنامه آمریکا، دوستان و همپیمانان این کشور در منطقه مثل اسرائیلی‌ها و سعودی‌ها و دیگران هستند. به‌نظر من نتیجه کلی این توافقنامه این خواهد بود که توازن قدرت در این منطقه از دنیا به‌شدت به‌نفع ایرانی‌ها تغییر خواهد کرد و آنها در نهایت نه‌فقط به‌علت توافقنامه هسته‌ای بلکه به‌علت برداشته شدن تحریم‌ها روی موشک‌های بالستیک و تسلیحات متعارف، سلطه‌گری خواهند کرد. به‌نظر من این توافقنامه یک توافقنامه بزرگ، یک شکست بزرگ، از جنبه جایگاه آمریکا در منطقه است.


تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | 16:3 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - مثل کودکانی هستیم که حرف گوش نمی‌کنیم

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | 16:3 | نويسنده : احسان گرگانی
زیارت شما قلبی باشد. در موقع ورود اذن دخول بخواهید، اگر حال داشتید به حرم بروید. هنگامی که از حضرت رضا(ع) اذن دخول می‌طلبید و می‌گویید: « أأدخل یا حجة الله: ای حجت خدا، آیا وارد شوم؟ » به قلبتان مراجعه کنید و ببینید آیا تحولی در آن به وجود آمده و تغییر یافته است یا نه؟ اگر تغییر حال در شما بود، حضرت(ع) به شما اجازه داده است. اذن دخول حضرت سیدالشهدا (ع) گریه است، اگر اشک آمد امام حسین(ع) اذن دخول داده‌اند و وارد شوید.
اگر حال داشتید به حرم وارد شوید. اگر هیچ تغییری در دل شما به وجود نیامد و دیدید حالتان مساعد نیست، بهتر است به کار مستحبی دیگری بپردازید. سه روز روزه بگیرید و غسل کنید و بعد به حرم بروید و دوباره از حضرت اجازه ورود بخواهید.
زیارت امام رضا (ع) از زیارت امام حسین(ع) بالاتر است، چرا که بسیاری از مسلمانان به زیارت امام حسین(ع) می‌روند. ولی فقط شیعیان اثنی‌عشری به زیارت حضرت امام رضا (ع) می‌آیند.

افسران - اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید؛ لااقل ولادمیر پوتین باش جناب دکتر...  (ایول پوتین)

   

  



تست موفق بمب 500 پوندی نهاجا در مرحله پایانی رزمایش هوایی

، ظهر امروز و در سومین مرحله از رزمایش هوایی نهاجا، بمب‌های 500 پوندی که به دست توانمند متخصصان این نیرو بهینه‌سازی شده‌اند مورد تست عملیاتی قرار گرفت.

این بمب‌ها با اصابت دقیق به اهداف، مواضع مورد نظر را در شعاع وسیعی تخریب کردند. این بمب‌ها در کلاس MK82 قرار دارند.


تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 | 16:44 | نويسنده : احسان گرگانی

تقابل راهبردی آمریکا با ایران به «پیچیدگی» میل کرده است. این پیچیدگی حاصل ناکامی‌های دهه اخیر آمریکا در منطقه غرب آسیا و باز طراحی تاکتیک‌های پروژه «قرن جدید آمریکایی» و «خاورمیانه جدید» است. حرکت از جنگ سرد ماقبل 1990میلادی به جنگ سخت و مستقیم آغاز هزاره سوم (2001-2003) و سپس تقویت این روند با «جنگ نرم»، «جنگ هوشمند» و جنگ‌های «اطلاعات پایه» (اخلال‌گرانه، اختلال‌افکنانه و خرابکارانه) در چند سال اخیر جملگی از تحول و پیچید‌گی بازی آمریکا در قبال جهان، منطقه و ایران حکایت می‌کند.

تقابل راهبردی آمریکا با ایران به «پیچیدگی» میل کرده است. این پیچیدگی حاصل ناکامی‌های دهه اخیر آمریکا در منطقه غرب آسیا و باز طراحی تاکتیک‌های پروژه «قرن جدید آمریکایی» و «خاورمیانه جدید» است. حرکت از جنگ سرد ماقبل 1990میلادی به جنگ سخت و مستقیم آغاز هزاره سوم (2001-2003) و سپس تقویت این روند با «جنگ نرم»، «جنگ هوشمند» و جنگ‌های «اطلاعات پایه» (اخلال‌گرانه، اختلال‌افکنانه و خرابکارانه) در چند سال اخیر جملگی از تحول و پیچید‌گی بازی آمریکا در قبال جهان، منطقه و ایران حکایت می‌کند. پیچیدگی و پیچیده‌سازی، ضمن آن که خبر از عملیات فریب - حیرت‌افکنی - می‌کند، اذعان به ناتوانی آمریکا در اعمال زور مستقیم از موضع ابرقدرت است. این پیچیدگی‌ها را باید شناخت و برای دفاع یا حمله از ابتکارات و پیچیدگی‌های مشابه استفاده کرد.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 | 16:42 | نويسنده : احسان گرگانی
رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید با استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم.

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 | 16:41 | نويسنده : احسان گرگانی

از 598 تا به امروز احمدی‌روشن، شهریاری، بیضایی، یزدانی، کارگربرزی، تقوی، خلیلی، قاسمی، ذوالفقاری، باغبانی، جعفری، حسینی، کریمی و صدها تن از فرزندان رشید و شجاع ملت، برای «رفع سایه شوم جنگ» از چند صد کیلومتری خاک ایران، جاودانه شده‌اند تا کسی به نام خرید صلح از «والمارت» صهیونیست‌ها یا شرکت‌های زنجیره‌ای راکفلرها، «استقلال»، «عزت»، «امنیت» و «مصلحت» نظام را در جام شهد به دشمن تقدیم نکند!


ادامه مطلب
جلیلی: ایران از حدود ۱۰۰ حق مسلم خود در برجام صرف نظر کرده است
جلیلی یکی از موارد قابل توجه را محدودیت‌های زمانی دانست که محدودیت 8 ساله به عنوان 8 سال اول ذکر شده و مراحل بعدی هم برای آن در نظر گرفته شده که مشمول محدودیت‌های سنگینی شده که با فرم‌های غیرمتعارفی همراه است

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 | 16:39 | نويسنده : احسان گرگانی


عکس/ کسانی که «سایه شوم جنگ» را از سر مردم برداشتند
4 شهریور روزنامه‌ها از قول رئیس قوه مجریه نوشتند «با توافق هسته‌ای سایه شوم جنگ را از سر مردم برداشتیم و امنیت واقعی را به کشور بازگرداندیم». کأنه قبل توافق، کشور در سایه یک جنگ تمام‌عیار بود و شبه‌حمله دشمن، ارمغانی جز ناامنی برای شهرهای ایران باقی نگذاشته بود لیکن برجام چون عصای موسی معجزه کرد و به طرفه..‌العینی، هم سایه شوم جنگ را از سر مملکت برداشت، هم امنیت واقعی را ارزانی کشور کرد!


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 | 16:38 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - تموم شد و رفت

بسیاری از تحلیلگران داخلی و خارجی، سخنان روز پنج‌شنبه رهبر‌معظم‌انقلاب در دیدار با اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری را برجسته‌ترین و هوشمندانه‌ترین موضع نظام از زمان اعلام توافق هسته‌ای می‌دانند و معتقدند اکنون رهبر انقلاب، با هوشمندی و رصد میدان، راه را بر دو جریان سد کرد؛ از یکسو راه زیاده‌خواهی و خدعه دشمن را و از سوی دیگر راه جریانی که در داخل می‌کوشید با دور زدن قانون اساسی و مردمسالاری یا با انتساب سخنانی خلاف سخنان صریح رهبر انقلاب، راه دیگری را بپیماید.


ادامه مطلب

در حالی که در روزهای پایانی مذاکرات تیم آقای جلیلی، طرف غربی به این نتیجه رسیده بود که تحریم‌ها را بردارد.  به نظر شما چرا مذاکرات هسته‌ای 2 سال طول کشید؟ برای این که قبح مذاکره با آمریکا شکسته شود و حساسیت بچه‌های ارزشی نسبت به مذاکره با آمریکا به مرور کم شده و ارزش‌های ما فرسوده شود

در حالی که در روزهای پایانی مذاکرات تیم آقای جلیلی، طرف غربی به این نتیجه رسیده بود که تحریم‌ها را بردارد. به نظر شما چرا مذاکرات هسته‌ای ۲ سال طول کشید؟ برای این که قبح مذاکره با آمریکا شکسته شود و حساسیت بچه‌های ارزشی نسبت به مذاکره با آمریکا به مرور کم شده و ارزش‌های ما فرسوده شود


ادامه مطلب
افسران - بازنشر جهت سوژه

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، این مجلس را مظهر کامل مردم سالاری اسلامی و مایه سکینه و آرامش در جامعه خواندند و با توصیه مؤکد به همه مسئولان برای حرکت و تلاش در چارچوب منظومه فکری اسلامی و مراقبت برای همرنگ نشدن با ادبیات و کلیشه های نظام سلطه، تأکید کردند: امروز مهمترین وظیفه علمای دینی، روشنفکران دانشگاهی، و مسئولان حساسیت نسبت به طراحی دشمن و شناخت آن و تشریح آینده امیدبخش و رو به پیشرفت کشور در چارچوب شاخص های منظومه فکری اسلام و با استفاده از قابلیت ها و توانایی های جوانان و ظرفیت های گسترده کشور است.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 | 16:35 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

مرگ دلخراش آیلان، پسرک 3 ساله سوری در مسیر مهاجرت به اروپا، سیلی از انتقادات نسبت به اتحادیه اروپایی را که از ورود پناهجویان سوری ممانعت می‌کند به‌همراه داشته است


ادامه مطلب
آمادگی‌ها و گزینه‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات به‌طور دائم ارتقا دهید/ برای مواجهه با همه راهکارهای ممکن دشمن برنامه داشته باشید

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تأکید کردند: آمادگی‌ها و گزینه‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات به‌‌طور دائم ارتقا دهید.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | 16:43 | نويسنده : احسان گرگانی

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امسال ۲۰ رزمایش در نیروهای مسلح طبق برنامه انجام می‌شود، افزود: متأسفانه برداشت‌هایی شده که با مذاکره و توافق سایه شوم جنگ برداشته شده، در حالی که بازدارندگی نظام و روحیه انقلابی مردم مانع جنگ شده است.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | 16:40 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - جلیلی در نشست کمیسیون برجام  مجلس :
جلسه روز گذشته کمیسیون برجام با حضور سعید جلیلی و علی باقری، رئیس و معاون تیم مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای برگزار شد.

ادامه مطلب
افسران - کدام دولت به انقلابی بودن افتخار کرد
امام خامنه ای در بحث هسته ای، احتمال بی توجهی به اهداف دشمنان را از جمله نگرانی ها و دغدغه های خود برشمردند و تأکید کردند: از اول انقلاب تا امروز دشمنی صهیونیستها و امریکایی ها با انقلاب و جمهوری اسلامی کم نشده است و این واقعیت نباید به هیچ وجه در ذهن مسئولان کمرنگ شود.

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394 | 13:34 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - آقای روحانی! مذاکرات تمام شد... و اما معیشت؟!

حسن روحانی می‌گوید نه او و نه وزیر خارجه‌اش، محمدجواد ظریف پای برنامه جامع مشترک اقدام را امضا نکرده‌اند، بنابراین مطالبه مجلس مبنی بر ارائه برجام به صورت لایحه، به صلاح نیست. در حالی که نمایندگان مجلس براساس اصول 77 و 125 قانون اساسی، خواستار ارائه لایحه برجام برای تصمیم‌گیری مجلس درباره آن هستند، دولتی‌ها بارها به شیوه‌های مختلف، مخالفت خود را با این موضوع نشان داده‌اند.


ادامه مطلب
افسران - کاریکاتور/ انرژی هسته ای

طبق برآورد مقامات آمریکایی اجرای گام های توافق شده در توافق هسته ای برای ایران تا اواسط سال ۲۰۱۶ طول خواهد کشید.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | 15:41 | نويسنده : احسان گرگانی

 

در باغ ولایت گل خوشبوست رضا
سروچمن گلشن مینوست رضا
نومید مشو زدرگه احسانش
زیرا به جهان ضامن اهوست رضا

ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد.


تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | 15:38 | نويسنده : احسان گرگانی

۹۴ وعده اقتصادی روحانی صریح‌تر از آنی بود که فراموش شود. اکنون مذاکرات با توافق وین به پایان رسیده و بهانه‌ای برای معطل نگه داشتن وعده های اقتصادی نیز وجود ندارد. قضاوت در خصوص عملی شدن این وعده ها با مردم است.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | 15:37 | نويسنده : احسان گرگانی

تصاویر دیده نشده از زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلامحضرت آقا زیارت قبول


ادامه مطلب