تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:27 | نويسنده : احسان گرگانی

 

ranj

خدایا! چه رنج بزرگی است!
تو می دانی که ما چه دردی می کشیم؛ پنداری که چون شمع آب می شویم . ما از مرگ نمی هراسیم، اما می ترسیم که بعد از ما، ایمان را سر ببرند و اگر دل از سوختن برگیریم، روشنایی نابود شود و جای خود را دوباره به شب بسپارد، پس چه باید کرد؟

 از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از سوی دیگر، باید شهید شویم تا آینده بماند!
هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند و هم باید امروز بمانیم تا فردا شهید نشود !

 عجب دردی ! کاش راهی بود تا امروز شهید شویم و فردا باز زنده گردیم تا دوباره شهید شویم .

 آری، یاران همه به سوی مرگ رفته اند در حالی که نگران «فردا «بودند.
خدایا نکند وارثان خون این شهیدان در راهشان گام نزنند؟ نکند شیطان های کوچک با  »خون « اینان  »خان « شوند؟
نکند  »جانمایه» ها برای «بی مایه ها» ی دون «سرمایه» مقام شود..  نکند زمین  »خونرنگ « به تسخیر هواداران »نیرنگ» در آید..
نکند شهادت آنها پایگاه ها «دنائت» آنها بشود؟ نکند میوه درخت  »فداکاری « اینان را «صاحب ریا کاری» بچیند؟
نکند جنگ یارانمان به چنگ «فرنگی مسلکان» افتد؟ نکند  »خونین کفنان « در غربت بمیرند تا «خویش باوران غرب» کام گیرند؟

انتهای پیام/


تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:25 | نويسنده : احسان گرگانی

فکر

امام علی علیه السلام می فرماید:اندیشیدن در باره ی نیکی،انسان را به نیکوکاری می کشاند.

 خیال آدمی اگر درست بشه دری است به سوی بهشت ،تصاویر معنوی را تصور کنیم.هیچی نمی فهمیم ذهن ما جای دیگه ای رفته خیال و وهم لایه ای زیرین و مهم تر(حاج آقا سائلی۲۴/۹/۸۷

امام علی علیه السلام می فرمایند:کسی که زیاد به فکر گناه باشد،افکارش او را به گناه وا می دارد.


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:24 | نويسنده : احسان گرگانی

eslam

در این مطلب به اثبات حقانیت مذهب شیعه و اعتقادات آن با استفاده از منابع معتبر خواهیم پرداخت. باشد که با کمک الهی در این راه درست قدم برداریم.

مقدمه: امروزه با گسترش رسانه های جمعی و اجتماعی و به طبع آن افزایش هجوم رسانه ای دشمنان به اعتقادات مذهب تشیع در صدد بر آمدیم تا به صورت منطقی و با مراجعه به منابع معتبر ، حقانیت مذهب مظلوم شیعه را اثبات کنیم.

 چرا شیعه به امامت و امامان به خصوصی اعتقاد دارد؟

امامت در اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است و قرآن مجید آن را آخرین مرحله سیر تکاملی انسان می داند که تنها پیامبران اولوالعزم بدان رسیده اند و در باره حضرت ابراهیم (ع) می فرماید: به یاد آور هنگامی که پروردگار ابراهیم او را با وسایل گوناگونی آزمود و او آزمایش خود را کامل کرد (و از عهده آنها برآمد) خدا به او فرمود: من تو را امام و رهبر مردم قرار دادم، ابراهیم گفت: از دودمان من (نیز امامانی قرار ده)، خداوند فرمود: پیمان و عهد من (امامت) هرگز به ستمکاران نمی رسد” ، ( و تنها آن گروه از فرزندان تو که پاک و معصوم اند شایسته این مقامند).


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:22 | نويسنده : احسان گرگانی

نوشابه کبدتان را چرب می کنندبر اساس نتایج یک مطالعه جدید در مرکز تحقیقات ژان مایر در آمریکا، مصرف روزانه حتی یک نوشیدنی شیرین از جمله نوشابه های گازدار و آب میوه های صنعتی خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را افزایش می‌‎دهد.

متخصصان معتقدند این نوشیدنی ها به دلیل محتوای بالای قند و کالری باید فقط به صورت گاهگاهی مصرف شوند و مصرف روزانه آنها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

برای انجام این مطالعه محققان 2634 فرد میانسال را مورد بررسی قرار دادند. نتایج نشان داد که مصرف روزانه نوشیدنی‌های شیرین‌ خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

بر اساس آمارهای اعلام شده حدود 25 درصد از تمام آمریکایی‌ها به بیماری کبد چرب مبتلا هستند؛ این بیماری با تجمع چربی در سلول‌های کبد مشخص می‌شود اما بسیاری از افراد هرگز علائم ابتلا به این بیماری را نشان نمی‌دهند.


تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:20 | نويسنده : احسان گرگانی
فرارو- صبح امروز در معراج شهدای تهران پیکر مطهر یکی از شهدای غواص عملیات کربلای 4 برای نشان دادن مظلومیت این شهیدان در معرض نمایش قرار گرفت.
 
در حاشیه نشست خبری سردار "سیدمحمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح که صبح امروز در معراج شهدای تهران برگزار شد، پیکر مطهر یکی از شهدای غواص و خط شکن دست بسته نیز در محل نشست خبری در معرض دید خبرنگاران قرار گرفت.
 
سردار باقرزاده در این زمینه گفت: نقطه ای که شهدای غواص پیدا شدند با خط مقدم 15 کیلومتر فاصله داشت. بی بی سی تلاش می‌کند موضوع غواصان را به بی تدبیری فرماندهان نسبت دهد.
 
گفتنی است 28 اردیبهشت پیکرهای مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد که از این تعداد 175 شهید غواص خط شکن در عملیات کربلای 4 با دستان بسته به شهادت
رسیده بودند. عکس های محمدعلی مریزاد عکاس تسنیم از پیکر مطهر این شهید را در زیر می بینید.
(تصاویر) پیکر یکی از 175 غواص عملیات کربلای4

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:19 | نويسنده : احسان گرگانی
سال گذشته مجموعاً 3415 آمریکایی شهروندی خود را لغو کردند؛ این رقم بین ژانویه و مارس 2015 معادل 1336 نفر بوده است.

گروه بین‌الملل مشرق-طبق گزارش فصلی اداره مالیات بر درآمد آمریکا که در مجله دفتر ثبت فدرال به چاپ رسیده، بین ژانویه و مارس 2015، 1336 آمریکایی، تابعیت خود را رها کردند .این فهرست شامل شهروندان با اقامت دائمی می‌شود که به موجب قانون انتقال و پاسخ‌گویی الکترونیک بیمه سلامت سال 1996، شهروند آمریکایی تلقی می‌گردند. طبق داده‌های به دست آمده از وزارت خزانه‌داری، این رقم در سه ماهه دوم سال 2013 معادل 1130 نفر بوده است.

تعداد آمریکایی‌هایی که شهروندی آمریکایی را در 2015 رها کردند
سال 2014 مجموعاً 3415 آمریکایی\T شهروندی خود را لغو کردند

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:19 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - شرح در تصویر

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:18 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش مشرق، گروهک تروریستی داعش تصاویری را از انبار پول خود منتشر کرد.

سایت روزنامه "الدستور" مصر در این‌باره گزارش داد، یکی از صفحات وابسته به داعش در شبکه‌های اجتماعی، هم‌زمان با دعوت از مردم جهت پرداخت زکات فطره، عکسی از انبارهای پول این گروهک تروریستی منتشر کرد.انبار پول داعش+عکس

در این عکس، قفسه‌هایی از پول نمایش داده شده است که یک داعشی در حال پر کردن آنها است.

داعش با سرقت اموال مردم، گرفتن مالیات‌های سنگین اجباری، فروش نفت، باج‌گیری، قاچاق اعضای بدن، فروش آثار باستانی و... ماهانه چندین میلیون دلار درآمد کسب کرده و از این درآمد برای جذب نیروهای بیشتر برای عملیات تروریستی از سراسر دنیا استفاده می‌کند.

منبع: جبهه جهانی مستضعفین


تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:16 | نويسنده : احسان گرگانی
شروع ماه رمضان اولین سالگرد اعلام خلافت داعش است؛ داعش بعد از سقوط موصل در 10 ژوئن و پیروزی های نظامی متعاقب آن در عراق، خلافت خود را اعلام کرد؛ به احتمال زیاد این گروهک بر اساس اعلامیه خلافت سال گذشته خود، سالگردش را نمایان‌تر خواهد ساخت.

گروه بین‌الملل مشرق- "مؤسسه مطالعات جنگ" آمریکا طی گزارشی مفصل با عنوان "عملیات‌های نظامی داعش در رمضان: پیش‌بینی سال 2015" به بررسی تحرکات احتمالی داعش در ماه رمضان و به مناسبت اولین سالگرد اعلام موجودیتش پرداخته است. در این گزارش سناریوهای مختلفی بررسی می‌شود که ممکن است داعش در ماه رمضان بخواهد در کشورهایی که وارد آن‌ها شده است، از جمله عراق و سوریه، پیاده نماید. گروه بین‌الملل مشرق پیش‌بینی مؤسسه مطالعات جنگ را در سه بخش در اختیار مخاطبین قرار خواهد داد.

 

عملیات های نظامی داعش در طول ماه رمضان

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:14 | نويسنده : احسان گرگانی

1120_orig

از کوچه می گذشت ونگاهش به تابلوی سر کوچه

حس عجیبی داشت  گویی او خودش می دانست که قرار است…

لبخند ملیحی به لب هایش می نشست آرام در آن کوچه گام می نهاد

و زیر لب فاتحه ای برای خود می خواند… آری شهدا اینگونه بودند…

آیا ما هم می دانیم که کوچه هایمان مزین است به نام شهدا؟

آیا ما هم میدانیم که خدا در همه جا هست؟

و آیا این را هم میدانیم که شهدا در نزد پروردگارشان هستند؟

پس آیا…………………………؟


تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 11:14 | نويسنده : احسان گرگانی

IMG-20140915-WA0034


تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 12:10 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش مشرق، سناتور «ریک سنتروم» در سخنانی مدعی شد ایران کشوری قابل غیر قابل اعتماد است .
به گزارش وبگاه «راو استوری»، ریک سنتروم در مصاحبه‌ای گفت:« حداقل از 2 سال گذشته درباره توانایی‌های هسته‌ای ایران هشدار داده بودم. من به 2 رییس جمهور آمریکا گفته بودم که ایران باید در وضعیتی قرار می‌گرفت که تمام تجهیزات هسته‌ایشان نابود و از سطح این کشور برچیده شوند.اگر آن‌ها این کار را انجام نداند آنگاه آمریکا مسیر تحریم‌ها را آغاز کند و تا آنجا ادامه دهد که  مطمئن شود ایران هیچ سلاح هسته‌ای ندارد.»
این سناتور محافظه کار آمریکایی در ادامه با هشدار گفت:« ایرانیان به دلیل باورهای دینی خود افرادی غیر منطقی هستند. بی‌شک ایران روزی بمب هسته‌ای را به سوی اسرائیل یا آمریکا یا کشورهای دیگر نشانه خواهد گرفت.»
سنتروم در ادامه افزود که حکومت شیعه ایران فن‌آوری هسته‌ای‌ خود را با کشورهای سنی به اشتراک خواهد گذاشت.
او در این زمینه گفت:« یک ایران هسته‌ای منجر به هسته‌ای شدن عربستان سعودی و ترکیه شده و حتی خاورمیانه را هسته‌ای خواهد کرد و سپس این منطقه یکی از بی ثبات‌ترین مناطق جهان خواهد شد.صادقانه بگویم که این موضوع برای امنیت آمریکا و تمام جهان خوب نیست.»
گفتنی است، ریک سنتروم، سناتور سابق آمریکا چندی قبل نامزدی خود را برای انتخابات سال 2016 ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.سنتروم از جمله محافظه کاران  جمهوری خواه آمریکایی است.

رویترز گزارش داد:
یک خبرگزاری انگلیسی جزئیات جدیدی از حمله سایبری رژیم صیهونیستی به به هتل میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ منتشر کرد.
خبرگزاری فارس: جزئیات جدید از حمله سایبری اسرائیل به هتل‌های میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک خبرگزاری انگلیسی جزئیات تازه‌ای از حمله سایبری به سه هتل میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 منتشر کرد.

به نوشته رویترز، تحقیقات بیشتر درباره حمله سایبری به هتل‌های میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران نشان می‌دهد که بدافزارهای مورد استفاده در این حمله از اعتبارنامه‌های دیجیتالی به سرقت رفته از شرکت «فاکس‌کان»، بزرگترین تولید کننده قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی جهان، سوء استفاده کرده‌اند.

شرکت امنیتی «کاسپرسکی» روز دوشنبه اعلام کرد که تحقیقات نشان داده‌اند ویروس «دوگو» با استفاده از یک اعتبارنامه دیجیتالی از شرکت «فاکس‌کان» مسیر ترافیک رایانه‌ای را منحرف کرده است.

«فاکس‌کان» بزرگترین تولیدکنندهٔ قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی جهان است که مشتریان بزرگی از جمله شرکت «اپل»، «بلک‌بری»، «گوگل»، «هواوی» و «مایکروسافت» دارد.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 12:4 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, روزه از بروز بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند و خود یک روش درمانی از دیدگاه اسلام محسوب می‌شود. دستگاه گوارش 11 ماه مشغول فعالیت است و در طول ماه رمضان به استراحت می‌پردازد.

چند توصیه مهم برای ماه مبارک رمضان:

در این باره علیرضا ابوالفضلی پژوهشگر و محقق عنوان می‌کند: با توجه به طولانی بودن روزهای این فصل که مقارن با ماه مبارک رمضان است، حتماً یک ساعت خواب در بعد از ظهر توصیه می‌شود.

-تغذیه افطار بسیار سبک مانند نان، پنیر، گردو، خامه و کره محلی یا خرما و عسل

 – به گفته وی شام به طور کامل حذف شود، به جای آن یک ساعت تا 45 دقیقه به اذان صبح باید سحری خوردن تمام شود زیرا بلند شدن برای صبح برای سرکار رفتن در غیر این صورت بسیار سخت خواهد بود بنابراین این روش کمک می‌کند که دفع قبل از خواب یعنی بعد از اذان صبح تا موقع سرکار رفتن مناسب صورت پذیرد.

– سحر از خوردن آب زیاد و نوشیدنی زیاد جداً خودداری شود زیرا در این صورت ادرار شما زیاد می‌شود و آب کلیه‌ها در روز کم است به ویژه در فصل گرما و این مقوله سبب جمع شدن رسوبات در کلیه‌ها می‌شود و سنگ کلیه را سبب خواهد شد.

- از نشستن بیش از نیم ساعت جلوی تلویزیون بپرهیزید چرا که اعصاب تجزیه تحلیل فسفر مغز را به شدت کاهش می‌دهد و تحلیل می‌برد.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 12:1 | نويسنده : احسان گرگانی

همه جزیره ها زیبان. به خاطر دور افتاده بودن و آرامشی که تو هر جزیره ای حکومت می کنه، سفر کردن به جزیره ها می تونه بهترین روزهارو برای هر شخصی بسازه. جزیره ایستر، هم مطمئنا یکی از اون جزیره هاست. ایستر که تو اقیانوس آرام جنوبی قرار گرفته و متعلق به کشور شیلی هستش، از عجیب‌ترین جزیره های دنیاست.

ایستر


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 11:58 | نويسنده : احسان گرگانی

اوباما

تحلیل پلیتیکو از لغو تحریم‌های ایران

خبرگزاری تسنیم: یک پایگاه تحلیلی غربی ضمن اشاره به نزدیک شدن ضرب الاجل دستیابی ایران و قدرت‌های جهانی به توافق هسته‌ای نوشت: کاخ سفید در حال ارزیابی گزینه‌های مربوط به لغو تحریم‌های ایران است.


ادامه مطلب

نوبخت

اجمالی/ نوبخت در نشست خبری:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی دولت گفت: یارانه خردادماه برای ۷۶میلیون و ۵۷هزار و ۴۳۰ نفر واریز شده و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است‎. همچنین یارانه غیرنقدی به‌صورت سبد غذایی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان از شنبه قابل دریافت است‎.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 11:53 | نويسنده : احسان گرگانی

در اکثر کشورها، بخش عمده ای از منابع دولت، از طریق اخذ مالیات تأمین می گردد و مالیات یکی از عمده ترین منابع درآمدی دولت است که در راستای اجرای سیاست های اقتصادی و همچنین بهبود رفاه اجتماعی ابزاری مؤثر و کارآمد محسوب می گردد.

حال آنکه دولت درخصوص همکاری بهتر مودیان به سازمان امورمالیاتی کشور ماموریت داده تا با فرهنگ سازی مناسب در زمینه مالیات ستانی بهترین عملکرد را نسبت به دوره های قبلی داشته باشد.

دراین خصوص سازمان امورمالیاتی کشورجهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه وتقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشدوبا برنامه ریزی حساب شده دراین راه گام برداشته که طی دوسال گذشته از دولت تدبیر و امید با تبلیغات مفید ، برگزاری جشنواره فرهنگ مالیاتی ،تقدیر از مودیان نمونه مالیاتی وتغییر در سازوکارهای مالیات ستانی عملکرد مثبتی ازخودبه نمایش گذاشته است.

در این بین سازمان صدا و سیما با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری،که فرمودند مالیات یک فریضه است و باهمدلی و هم زبانی بهتر می شود به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کرد،حال چندوقتی است که با نمایش سریال مار و پله می خواهددر خصوص فرهنگ سازی پرداخت مالیاتی قدمی هرچندکوچک بردارد.

سریال مار و پله


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 11:49 | نويسنده : احسان گرگانی

می خواهم زکات آنچه را دراین ماه پربرکت دیده است، آنچه را شنیده است، آنچه را حس کرده است،ادا کند، بدین منظور ضمن قدردانی از شما خواننده گرامی،در این یاداشت قصد داردشما خواننده فهیم  را با توجه به پایان رسیدن ماه مبارک شعبان، آشنا کند به کارهایی که در روز های پایانی ماه شعبان بایستی انجام داد.

بدین منظور وبه جهت تشریح این مطلب به گوشه ی از توصیه هایی امام رئوف،حضرت رضا(ع) اشاره می شود ،امید است مقبول افتد.

اباصلت در آخرین روزه های ماه شعبان، خدمت حضرت امام رضا(علیه السلام) می‌ رسد. حضرت امام رضا علیه السلام در این دیدار درباره چگونگی سپری کردن روزهای آخر ماه شعبان توصیه هایی خواندنی به اباصلت دارند که بخشی از آن را در این قسمت مشاهده می فرمایید. حضرت در ابتدا به اباصلت می‌فرمایند:

وداع با شعبان-روزهای پایانی نیمه شعبان-ماه شعبان

1- اباصلت! بیشتر ماه شعبان گذشت و امروز جمعه آخر آن است. پس اگر در انجام اعمال خیر در این روزهایی که از این ماه گذشته است کوتاهى کردى؛ در این چند روزى که باقى مانده است انجام بده!


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 8:0 | نويسنده : احسان گرگانی

زردآلوبسطام

باید یک بلیط به مقصد بسطام بگیرید تا یکی از زیباترین برج های کشور را در شهر بسطام ببینید .برجی به نام کاشانه که در مرکز شهر بسطام و جنوب شرقی مسجد جامع این شهر قرار دارد و شما را به معماری بناهای قرن هفتم و هشتم هجری می برد.

بسطام شهری تاریخی با آب و هوایی لطیف و معتدل که بیشتر گردشگران، آن را با باغ های زردآلو می شناسند. اما بسطام جاذبه های دیگری دارد که شاید معروف ترین و دیدنی ترین آنها همین برج کاشانه باشد.

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 7:58 | نويسنده : احسان گرگانی

namaz

۱ – دو رکعت نماز با مسواک معادل هفتاد رکعت نماز بدون مسواک است .
۲- دو رکعت نماز با بوی خوش معادل هفتاد رکعت نماز بدون عطر است .
۳- دو رکعت نماز با عمامه معادل چهار رکعت نماز بدون عمامه است.
۴- دو رکعت نماز جمات دو نفره هر رکعت آن صد و پنجاه برابر نماز فُرادا است .
۵- دو رکعت نماز جماعت چهار نفره هر رکعت آن هزار و دویست برابر نماز فُرادا است .
۶- دو رکعت نماز جماعت بیش از ده نفر ثواب هر رکعت آن را فقط خداوند می داند .
۷- دو رکعت نماز عالِم معادل هفتاد سال عبادت عابد است .
۸- دو رکعت نماز پشت سر یک عالِم برابر هزار رکعت است .
۹- دو رکعت نماز مسلمان متأهل معادل هفتاد رکعت مجرد است .
۱۰- دو رکعت نماز در ماه رمضان معادل هفتصد هزار رکعت در غیر رمضان است .
۱۱- دو رکعت نماز در حرم امیر المومنین علی (ع) معادل دویست هزار رکعت نماز است
.
۱۲- دو رکعت نماز در حرم امام حسین (ع) معادل دویست هزار رکعت نماز است .


تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 7:56 | نويسنده : احسان گرگانی

آقاجانم

امام زمانم

بیــــــــــــــــــــــا

بیــــــــا ای پسر فاطمه

بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

بیـــا که رهبرم تنهاست مهدی جان (عج)


تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 7:55 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - امنیت اسراییل تامین نخواهد شد.


تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 7:54 | نويسنده : احسان گرگانی
- ما همه عاشق مبارزه با صهیونیست هاییم ...

تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 7:54 | نويسنده : احسان گرگانی
به گزارش پلیس ناکسویل ایالت تنسی راننده سرویس اتوبوس مدرسه در اقدامی بی شرمانه پس از تعرض جنسی به دو تن از شاگردان خود شناسایی و دستگیر شد.
محسنی آماده فردابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،"جیمز دانپورک" 44 ساله به اتهام تعرض و مرگ چند دانش آموز شناسایی و دستگیر شد.
 
بنابراین گزارش این راننده بی شرم در حالی که سرگرم بازی با گوشی تلفن همراه خود بود در مسیر مدرسه به خانه به دلیل بی احتیاطی مسلم وی از مسیر خارج و واژگون شد.
 
پلیس پس از حضور در صحنه و برای یافتن علت اصلی این حادثه در دستور کتبی خواستار بازبینی فیلم‌های ضبط شده در دوربین نصب شده در اتوبوس مدرسه را صادر کرد.
 
پلیس در ابتدا در بازبینی در جستجوی مواردی بود تا علت این حادثه را کشف کند که از دیدن صحنه‌هایی که توسط دوربین پخش می‌شد متحیر شدند و به دستور پلیس"داونپورث" بازداشت شد.

 به گفته سخنگوی پلیس ایساکس در ناکسویل این راننده بی شرم سرویس مدرسه دو دختر محصل 11 تا 12 سال را در داخل اتوبوس مورد تعرض جنسی قرار داده بود این راننده از وجود دوربین کوچکی که در تمامی اتوبوس‌های مدرسه نصب شده بود، بی اطلاع بود.

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 7:52 | نويسنده : احسان گرگانی
19903806887388049805.jpg

 


تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 7:50 | نويسنده : احسان گرگانی

یک نشریه آمریکایی نوشت: اعلام مواضع ایران به طور آشکار و عمومی از سوی رهبری این کشور منعکس کننده راهبردهای هوشمندانه به هدف ضربه زدن به اساس سیاست‌های آمریکا است و در واقع ایران خود را آماده مات کردن رقیب می‌کند.

خبرگزاری فارس: ایران خود را برای حرکت نهایی و مات کردن آمریکا آماده می‌کند
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو ماهنامه آمریکایی «نشنال اینترست» در گزارشی پیرامون «آینده مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه  1+5» نوشت: می‌توان بازی شطرنج‌ گونه ایران  را در مذاکرات هسته‌ای مشاهده کرد، بازی منطقی که گفته می‌شود از ایران نشات گرفته است. ایران با کسب موفقیت در مذاکرات با گروه« 1+5» حال در تلاش برای جلوگیری از بازرسی ماموران آژانس بین‌المللی هسته‌ای از تاسیسات نظامی‌اش است.

بر اساس این گزارش، اگر این تحلیل‌ها انعکاس دهنده مواضع‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران باشد،اعلام مواضع ایران به طور آشکار و عمومی منعکس کننده راهبردهای هوشمندانه ایران به هدف ضربه زدن به اساس سیاست‌های آمریکا بعد از توافق هسته‌ای است و ایران در واقع خود را آماده حرکت نهایی که مات کردن رقیب است ، می‌کند.


ادامه مطلب

رویترز به نقل از خبرگزاری ایتارتاس روسیه نوشت: مذاکرات هسته ای بین ایران و شش قدرت جهانی عملا به بن بست خورده و ممکن است ضرب الاجل تعیین شده برای مذاکرات هسته ای مجددا به تعویق بیافتد.
 
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، امریکا اعلام کرده است که متعهد به ادامه گفتگوها تا سی ام ژوئن است.
 
با این حال یک مقام دیگر گفته است: در شرایطی که مذاکرات در مورد مسائل فنی همچنان ادامه دارد، ممکن است گفتگوها تمدید شود.
 
به گفته ی یک منبع، آخرین دور مذاکرات هسته ای که امروز جمعه برگزار شده، به هیچ پیشرفتی دست نیافته است.
 
این منبع افزود: پروسه مذاکرات عملا با بن بست مواجه شده و ریسک اینکه ضرب الاجل مجددا به تعویق بیافتد، وجود دارد.


تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 | 7:51 | نويسنده : احسان گرگانی
تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 | 7:50 | نويسنده : احسان گرگانی
تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 | 7:48 | نويسنده : احسان گرگانی

بله درست متوجه شدین جمله‌ی تیتر اشتباهه و اصلش اینه که امام خمینی (ره) فرمودند من یک تار موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی‌دهم ولی انگار تولیت حرم مطهر و موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل این جمله رو برای خودشون اینجوری ترجمه کرده‌اند که من یک تار موی این کاخ نشینان را به همه کوخ نشینان عالم نمی‌دهم.

مسئولین حرم مطهر امام راحل به بهانه اینکه امام خمینی(ره) فردی است که بیش از ۳۰۰ هزار شهید جان خود را تقدیم ایشان کردند و جای دارد که نام و یاد ایشان در بالاترین سطح باشد اقدام به ساخت پرهزینه‌ترین بنای یادمان دنیا کرده‌اند و در مقابل انتقادات می‌گویند هر کس هم که نمی‌تواند این مسائل را تحمل کند یا از حسادت اوست یا از نادانی.(انصاری قائم‌مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره))

HARAM EMAM


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 | 7:45 | نويسنده : احسان گرگانی

rahbar

گروه تحلیلی صالحین؛ سخنان مهم و پر از نکته مقام معظم رهبری در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) با سکوتی عجیب از سوی رسانه های ضد انقلاب (فارسی زبان و غیر فارسی ) مواجه گردید .

در حالی که رسانه های بیگانه و به ویژه معاند با نظام از سالهاست که از تک تک کلمات ایشان نمی گذرند و به همه آنها پرداخته و سعی میکنند نکاتی را از آن استخراج کرده و به وسیله ی آن نکات استراتژی ایران را در موضوعات مختلف پیش بینی نمایند و در مجموعه برنامه های پدافندی خود برای اقدامات و سخنان ایشان دفاع متناسبی آماده کنند ، پس از سخنرانی مهم و نسبتا مفصل معظم له تا زمان تقریر این نوشتار یعنی دو روز بعد از مراسم تقریبا هیچ پرداختی به آن نداشته اند مگر خبر مواردی که سایر سخنرانان و ائمه جمعه کلام ایشان را تبیین کرده اند. علت این اتفاق بسیار مهم بوده و شاید بتوان گفت که این بهت نشانه ی برهم خوردن نقشه ای جدی و برنامه ای مفصل از سوی غرب می باشد که با بیانات ایشان از آن پرده برداری شده است .


ادامه مطلب
تاريخ : 20 خرداد 1394 | 15:57 | نويسنده : احسان گرگانی
امرالله ایشلر در گفتگو با روزنامه الحیات مدعی شد: خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرده، بیش از خسارت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ امرالله ایشلر مشاور ویژه "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه و نماینده پارلمان این کشور در مصاحبه با روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن، با حمله شدید به جمهوری اسلامی ایران مدعی شد خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرد بیش از خسارتهایی است که رژیم صهیونیستی در طول ده ها سال به بار آورده است. 
وی در پاسخ به سؤالی درباره موضع ترکیه درخصوص بحران سوریه مدعی شد: ما به عنوان یک دولت از روز اول،  از ضرورت پاسخ به اراده ملت سوریه دفاع کردیم؛ اما متأسفانه دولت سوریه در شش ماه اول بحران به مشورتهایی که از روی دوستی به این کشور شد گوش نداد و هر جنایتی را در سوریه علیه بشریت، از جمله استفاده از سلاح شیمیایی مرتکب شد.

خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع محلی از ورود نیروی زمینی ائتلاف عربستان به یمن خبر دادند.

 
گفته می‌شود یکی از مقامات یمن ضمن تایید این خبر اعلام کرد: "هم‌اکنون تعداد محدودی از اعضای نیروی زمینی وابسته به ائتلاف عربستان سعودی در عدن حضور دارند."
این مسئول یمنی که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: "تعداد محدودی از نیروهای ائتلاف عربی وارد عدن شده اند و انتظار می رود نظامیان بیشتری وارد این شهر شوند." وی همچنین اعلام کرد: "این نیروها برای حمایت از شبه نظامیان هوادار منصور هادی در برابر نیروهای انصارالله وارد یمن شده اند." گفته می شود اغلب این نیروها سعودی و مصری هستند.

تاريخ : 20 خرداد 1394 | 15:57 | نويسنده : احسان گرگانی
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: موشک‌های ضد کشتی که در سال آینده ساخته می‌شود از نظر دقت و برد نسبت به سال‌ گذشته بهتر خواهند شد.
در سال آینده موشک‌های ضدکشتی با دقت بالا خواهیم ساخت/ دستورات فرمانده معظم کل قوا را درباره افزایش توان نظامی اجرایی می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم اظهارداشت: نیروی دریایی ارتش و سپاه در کنترل امنیت دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس ایفای نقش می‌کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره موشک‌های ضدکشتی سال آینده و ویژگی‌های آن عنوان داشت: موشک‌های ضدکشتی که در سال آینده ساخته می‌شود از نظردقت و برد نسبت به سال‌ گذشته بهتر خواهند شد.


تاريخ : 20 خرداد 1394 | 15:57 | نويسنده : احسان گرگانی

سوال یک دختر بچه ۸ ساله شیعه از 

مدیر اهل سنت خود که باعث شد 

تمام کارشناسان شبکه های وهابی جوابی 

بجز سکوت برایش نیافتند :

ما در کلاس که ۲۴ نفر هستیم، 

معلم ما وقتی میخاد از کلاس بیرون بره، 

به من میگه: خانم محمدی، 

شما مبصر باش تا نظم کلاس بهم نریزه…

و به بچه ها میگه: بچه ها،شما گوش به 

حرف مبصر کنید،تا من برگردم

شما میگید پیامبر ص از دنیا رفت 

و کسی را به جانشینی خودش انتخاب نکرد


تاريخ : 20 خرداد 1394 | 15:57 | نويسنده : احسان گرگانی
به گزارش سرویس بن الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز؛ جان بولتون درباره تحولات اخیر در تنگه هرمز گفت : به باور من، توقیف کشتی مرکس تایگرس، کشتی بازرگانی که ایرانیان هفته گذشته آن را توقیف کردند، تلاش برای خنجر زدن از پشت به ماست زیرا جزایر مارشال،تحت قیومیت آمریکاست و ما مسئول دفاع از این جزایر هستیم. نیروهای سپاه پاسداران نیز تلاش کردند نزدیکترین چیز را برای توقیف یک کشتی آمریکایی پیدا کنند. از این رو، اسکورت کردن کشتی های دارای پرچم آمریکا در تنگه هرمز و خلیج (فارس) اقدامی کاملا موجه است.
وی درباره اینکه اگر اوضاع به یکباره دچار تنش شود چه خواهد شد گفت به باور من می بایست خود را برای دفاع از آزادی تردد در آب های بین المللی تنگه هرمز و خلیج (فارس) کاملا آماده نگه داریم. اگر ایرانیان بخواهند با توقیف یک یا چند کشتی، تردد در این آبراه حساس را بگیرند، بهای نفت در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار می گیرد و این مساله ضعف آمریکا را نشان می دهد.


تاريخ : 20 خرداد 1394 | 15:57 | نويسنده : احسان گرگانی
به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز ؛ موران درباره اظهارات مقامات ایرانی که گفته اند سنای آمریکا توان مداخله گری در توافق احتمالی بین ایران و پنج بعلاوه یک ندارد گفت : مدتهاست که کنگره از این توافق کنار گذاشته شده است و نقشی به آن داده نمی شود. من در چندین نشست که حتی برخی محرمانه بودند، حضور داشتم و مواردی اندک از محتوای راهی که دولت اوباما در پیش گرفته و اینکه این توافق چه شکلی خواهد داشت، دریافتم. از این رو، کنگره در نهایت خود را وارد این فرایند می کند.


"محمدحسن آصفری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره توان نظامی "حزب‌الله"  و نگرانی صهیونیست‌ها از این موضوع اظهار داشت: اسرائیل اگر دست از پا خطا کند حزب‌الله با قدرت تمام در مقابلش می‌ایستد.

وی با اشاره به ضعف صهیونیست‌ها در بعد نظامی خاطرنشان کرد: امروز "حزب‌الله"  به جایگاهی رسیده که هر گونه تهدیدی را کوبنده پاسخ می‌دهد و به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها از عملیات مزارع شبعا درس گرفته‌اند.

گفتنی است در جنگ 33 روزه جولای و آگوست 2006 ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی و تیپ 53 زرهی این رژیم تهاجمی همه جانبه را علیه لبنان آغاز کردند و شکست غمباری را متحمل شدند که اکنون پس از گذشت 9 سال از آن اتفاق همچنان شکست صهیونیست ها مقامات این رژیم را متاثر می‌کند.

در جنگ 33 روزه حرب الله بارانی از موشک های گراد را بر سر صهیونیست ها ریخت و حیفا به عنوان شهر اقتصادی اشغالگران قدس به اغما رفت.

تاريخ : 20 خرداد 1394 | 15:57 | نويسنده : احسان گرگانی

"حمیدرضا مقدم فر" مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات "امرالله ایشلر " مشاور "اردوغان"  مبنی بر این که ایران بیش از رژیم صهیونیستی به جهان اسلام خسارت وارد آورده است، اظهار داشت: رئیس جمهور ترکیه از همین نوع مشاورین انحرافی ضربه خورده است.
اردوغان وقتی به تهران آمد تذکراتی به او داده شد.
وی ادامه داد: آنکارا مسیر اشتباهی را در پیش گرفته است و اردوغان وقتی به تهران آمد تذکراتی به او داده شد.