تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 20:59 | نويسنده : احسان گرگانی

رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند:بیان این موضوع اقتصادی در این محیط نظامی، برای نشان دادن اهمیت امنیت در همه بخش ها است.

 مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.


رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، یاد شهیدان مجاهد را گرامی داشتند.


فرمانده کل قوا سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.
ایشان همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 20:58 | نويسنده : احسان گرگانی

 

افشای دلایل کشتار مسلمانان روهینگیا/چرا ارتش میانمار به راحتی دست به کشتار مسلمانان می‌زند؟+تصاویر

 در هفته‌های گذشته دولت میانمار بار دیگر خشونت‎های سازمان‌یافته خود علیه مسلمانان این کشور را افزایش داده و در میان بهت و حیرت جهانیان تاکنون نزدیک به 4 هزار نفر از آنها را به قتل رسانده و بیش از 600 هزار نفر نیز از ترس جان خود مجبور به کوچ اجباری به کشور بنگلادش شده‌اند.

روهینگیا

خشونت‎های ارتش میانمار علیه مسلمانان استان راخین این کشور به حدی فاجعه‌بار بوده که حتی سازمان ملل و دیگر نهادهای به اصطلاح حقوق‌بشری جهان که در هفته‌های نخست نسبت به کشتار دسته‌جمعی مسلمانان میانمار سکوت کرده بودند، در پی انتشار گزارش‎ها و شواهد فراوان ازظلم و ستم نظامی‌های میانمار و فشار افکار عمومی جهان اعلام کردند که آنچه که اکنون در استان راخین میانمار رخ می‌دهد «پاکسازی قومی و نسل‌کشی آشکار مسلمانان میانمار» است.

وی در ادامه گزارش خود با ارائه شواهد بیشتری از کینه و نفرت مناطق مختلف کشور میانمار نسبت مسلمانان روهینگیا می‌نویسد : راهبان بودایی و آموزگاران اخلاقی «سرزمین مقدس» در صف نخست کارزار هیولاسازی از مسلمانان روهینگیا و تهی‌کردن آنها از صفات انسانی است. راهبان تندرو بودایی حجم زیادی از ویدئوهایی را در سطح جامعه میانمار منتشر کرده‌اند که آشکارا ساکنان روهینگیا را «مار» یا «بدتر از سگ» توصیف می‌کنند.


تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 20:57 | نويسنده : احسان گرگانی

 

جنگ نرمی که علیه ایران انجام می شود بی‌سابقه است

  سردار سید مسعود جزایری رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه دیدار کرد.

سردار جزایری در این جلسه اظهار کرد: خدا را شاکریم که در سازمان راهبردی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) حضور یافتیم و وقتی به تعابیر مقام معظم رهبری دقت می‌کنیم، می‌بینیم ایشان با چه عمقی به مسائل نگاه می‌کنند و چه تیز بینی در خصوص تفکیک پدافند هوایی داشتند.

رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب ما فرهنگ محور است و فرهنگ بر اساس نیروی انسانی شکل می‌گیرد و باید توجه ویژه ای به کارکنان سربازان، خانواده ها و بازنشسته ها انجام شود و به خصوص حوزه سربازان که مثل فرزندان ما هستند و باید این جوانان را انقلابی و متدین تربیت کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: میزان هجمه فرهنگی، جنگ نرمی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود بی‌سابقه است و برای مقابله با این هجمه باید اجزای آن درک شود و باید بسیار تلاش کنیم تا بتوانیم در مقابل این جنگ نرم باشیم.


تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 20:57 | نويسنده : احسان گرگانی

 

سناتور آمریکایی: متحدان آمریکا دیگر به رهبری این کشور اعتماد ندارند

  به نقل از سی ان ان، عضو جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا در سخنانی در صحن سنا گفت: اقداماترئیس جمهور آمریکا خطراتی برای دمکراسی به همراه دارد.

جف فلیک گفت: ما به وضعیت موجود عادت کرده ایم و تصور می کنیم که این امری عادی است.این موضوع به ما کمک نمی کند.

ما به تبعات آن توجهی نمی کنیم.ما باید این تصور را که اقدامات برخی از افراد در بخش اجرایی کشور طبیعی هستند،کنار بگذاریم. این اقدامات طبیعی نیستند.این رفتارها، رفتارهایی گستاخانه، وقیحانه و بی شرمانه هستند. زمانی که این نوع رفتارها از صدر دولت ما سر می زنند این موضوعی خطرناک برای دمکراسی است.

این نوع رفتار نشان دهنده قدرت نیست زیرا قدرت ما از ارزشهای‌مان ناشی می شود. در عوض، این رفتارها نشانه ای از فساد و ضعف هستند.


تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 20:56 | نويسنده : احسان گرگانی

 

خواص باورنکردنی شلغم

 ؛ همین که سبزیجاتی نظیرشلغم، وسایل ترشی، خرمالو و انار رو می بینیم خودش نشوندهنده شروع سرما و تغییر حال و هوای فصل است.

یکی از سبزیجات مختص این فصل که بیشتر مردم بعنوان مرهمی فوری برای درمان سرماخوردگی می شناسند، شلغم است. اما جالب است بدونید شلغم نه تنها فقط خواص ضد سرماخوردگی دارد، بلکه برای درمان بسیاری از امراض دیگر و سلامت عمومی بدن بسیار تاثیرگذار است.


تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 20:55 | نويسنده : احسان گرگانی

 

کردستان عراق نتیجه همه‌پرسی را تعلیق کرد

  به نقل از خبرگزاری روداو، اقلیم کردستان عراق با صدور بیانیه‌ای، نتیجه همه‌پرسی جدایی از عراق را تعلیق و خواستار مذاکره با بغداد شد.

در این بیانیه، اقلیم کردستان عراق ضمن درخواست برای توقف هرگونه اقدام نظامی در این منطقه، خواستار مذاکره میان اربیل و بغداد بر اساس قانون اساسی عراق شده است.

روزنامه الحیات گزارش داد بغداد در پاسخ به پیشنهاد اقلیم کردستان اعلام کرده است به شرطی حاضر به مذاکره با اربیل است که «مسعود بارزانی» در این مذاکرات نقشی نداشته باشد.


 

اتباع ۱۱ کشور از جمله ایران برای ورود به آمریکا با موانع بیشتری روبرو خواهند بود

  خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: مقامات دولت آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کردند دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، فرایند بررسی درخواست‌های پناهندگان از ۱۱ کشوری را که دارای «خطرات بالا» فرض می‌شوند، به شکل موقت به تاخیر انداخته و در همان حال پذیرش پناهندگان از سایر کشور‌ها را از سرگرفته است.

بر اساس یادداشت‌های رؤیت شده از سوی خبرگزاری رویترز، که روز سه‌شنبه و پیش از اعلام اقدامات جدید دولت ترامپ برای بررسی وضع پناهندگان از سوی مقامات دولت آمریکا به کنگره فرستاده شد، این دولت برنامه‌ای را که اجازه تجمیع خانواده‌ها برای تعدادی از پناهندگان مستقر شده در آمریکا را می‌دهد، به حال تعلیق درآورده است. بر اساس این یادداشت‌ها، این برنامه زمانی که موارد مربوط به تشدید فرایند بررسی به اجرا درآمد از سرگرفته خواهد شد.