تاريخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | 2:13 | نويسنده : احسان گرگانی

 

دولت ترکیه از دو سال قبل برای تشکیل هلال تروریستی جرابلس، ادلب وارد عمل شد و با اشغال شهر عفرین و مناطق حومه تا حدودی به هدف نزدیک شد.

خواب جدید آمریکا، فرانسه، سعودی‌ها و ترکیه برای شمال سوریه + نقشه میدانیبا پاکسازی مناطق مرکزی سوریه از لوث وجود گروه‌های تروریستی و به آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات در جنوب، حامیان تروریست‌ها به دنبال افزایش نفوذ خود در شمال سوریه هستند.

آزادسازی کامل استان دمشق، جنوب استان حماه و شمال استان حماه باعث شد تا اهرم فشار جبهه غربی - عربی - صهیونیستی بر دولت مرکزی در پایتخت برداشته شود، اما این به معنای پایان ماجراجویی حامیان تروریست‌ها نیست.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | 2:11 | نويسنده : احسان گرگانی

 

در مطلب زیر با خواص شگفت انگیز پوست کیوی که نمیدانید آشنا شوید تا بعد از این کیوی را همراه پوست بخورید.

 پوست بعضی از میوه ها خواص بسیاری دارد که ممکن است از خود میوه بیشتر باشد. یکی از میوه هایی که پوستش خواص بسیاری دارد کیوی می باشد. اگر پوست کیوی را دور می ریزید و پوستش را نمیخورید این کار را نکنید و با خواص شگفت انگیز پوست کیوی که نمیدانید آشنا شوید.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | 2:9 | نويسنده : احسان گرگانی

 هفت سال از جنگ نیابتی آمریکا در سوریه گذشته است، جنگی که در ابتدای کار به سمت پیشبرد اهداف یانکی‌ها رفت؛ اما بعد از گذشت مدتی با ورود محور مقاومت به این جنگ قواعد، این بازی عبری - غربی - عربی تغییر کرد و برگ برنده در اختیار دولت و ملت سوریه قرار گرفت.


در این بین مدافعان حرم بودند که نقش تعیین‌کننده در پیروزی جبهه مقاومت داشتند و با تقدیم خون‌های بسیار، نهال مقاومت را قوی‌تر از قبل کردند. گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به گردآوری خاطرات فرماندهان جانباز مدافع حرم در سوریه و عراق پرداخته است.

آرزوی شهادت در محله لاتی


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:32 | نويسنده : احسان گرگانی

  اسکندری

رهبر انقلاب

دستور رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی درباره آغاز فعالیت‌های هسته‌ای 

رهبر معظم انقلاب اسلامی به سازمان انرژی هسته‌ای دستور دادند که سریعا آمادگی لازم برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو را فعلا در چارچوب برجام فراهم کند.

فیلم/ دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی هسته‌ای

http://javaninews.ir/%d8%af%d8

 


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:30 | نويسنده : احسان گرگانی

 کنایه جالب کاربر لبنانی به افطاری رهبر انقلاب و برخی شیوخ عرب

 

 یک کاربر لبنانی با انتشار تصویری از  سفره رنگین افطار برخی شیوخ عرب منطقه و سفره افطار ساده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، تفاوت ایشان با پادشاهان و حاکمان عرب را به تصویر کشیده است.

کاربر عرب در توییتر خود نوشته است: الفرق بين إفطار ألولي الفقيه الإمام الخامنئي...وملوك وحكام العرب

ترجمه : تفاوت میان افطار ولی فقیه امام خامنه ای .... و پادشاهان و حاکمان عرب

کنایه جالب کاربر لبنانی به افطاری رهبر انقلاب

انتهای پیام


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:29 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 

تغییر ساعات کار ادارات در تابستان تصویب شد

هیات وزیران در جلسه عصر روز (یکشنبه) خود که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، با پیشنهاد وزارت نیرو مبنی بر جابجایی ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی برای بهینه سازی مصرف انرژی موافقت کرد.

در این جلسه ، به استانداران در تمامی شهرهای استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان و نیز شهرستان های استان های دیگر که دمای بالاتر از ۴۵ درجه دارند، اجازه داده شد بنا بر تشخیص شرکت های توزیع نیروی برق، ساعات شروع و پایان کار ادارات و دستگاه های مشمول را به ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ تغییر دهند.


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:27 | نويسنده : احسان گرگانی

 

قریب به 39 سال از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،به عنوان روز جهانی قدس  توسط حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد.روزی که تمام آزادی خواهان جهان یک صدا فریاد انزجار خود از اقدامات جنایت کارانه رژیم اشغالگر قدس را به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راه پیمایی عظیم جهانی برگزار می‌کنند.

///////

بیشتر بخوانید:

 http://javaninews.ir/%d8%b1%d9 


جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق کردند.

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز (۳ خرداد ماه) با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب با آرمان‌های امام راحل ( ره ) تجدید میثاق کردند.

در این مراسم امیر شیخ حسنی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی آجا، امیر ابراهیم گلفام جانشین معاونت تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و شماری از فرماندهان نیروهای مسلح حضور داشتند.


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:20 | نويسنده : احسان گرگانی

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت:می‌دانیم در پایگاه‌های آمریکا در اردن، امارات، قطر و عربستان چه تسلیحاتی وجود دارد.

میدانیم در پایگاه‌های اردن امارت، قطر و عربستان چه چیزهایی وجود دارد

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل که صبح امروز (۳ خرداد ماه) در حرم بنیانگذار انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ برای آمریکایی‌ها شوک سیاسی و ژئوپلتیک بود و تمامی معادلات آنها در منطقه و خارج منطقه را بهم زد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب کشور ما اذناب آمریکا بود، ادامه داد: اولین مزیت کشورمان قرار داشتن در شمال آبراه خلیچ فارس، تنگه هرمز و دریای عمان  بود و این امکان را برای آمریکایی‌ها فراهم می‌کرد که راه انرژی را کنترل کنند.


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:20 | نويسنده : احسان گرگانی

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین از سد غیرقابل نفوذ دشمن بعثی گذشتند.

رزمندگان ما با عزمی راسخ از سد نفوذ دشمن بعثی گذشتندامیر دریادار حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خرمشهر به همراه جمعی از کارکنان پایگاه دریایی این شهرستان امروز سه شنبه 1 خرداد به تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:19 | نويسنده : احسان گرگانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آنچه وزیر خارجه آمریکا علیه ایران مطرح کرد حرف جدیدی نبوده و تنها مجموعه‌ای از آرزو‌ها و رویا‌های ترامپ است.

آنچه پمپئو مطرح کرد، آرزوهای ترامپ است

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره نتایج مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی در مورد بر‌جام، گفت: این مذاکرات آخرین آزمون اروپا برای اثبات استقلال آنها در برابر سیاست‌های دیکته شده آمریکاست و در صورتی که نخواهند  یا نتوانند به هر نحو از منافع خود و جمهوری اسلامی ایران در برابر رویکردهای غیر قانونی و بی منطق ترامپ دفاع کند


 

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی در اوج به سر می‌برند و در توسعه آن منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند.

.............

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 خرداد) که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهردر مجلس حضور یافته بود، اظهار کرد: از همه تلاش و زحمات ایثارگران و ملت بزرگ ایران و به‌ویژه مردم خوزستان قدردانی می‌کنیم و با وجود تمام تلاش‌های موثری که برای توسعه این سرزمین و پیشرفت آن اتفاق افتاده، امیدواریم با تلاش و اولویت‌دهی مجلس و دولت مابقی مشکلات مردم صبور این منطقه بهتر از گذشته حل شود. 

 


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:18 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 یک زن در آمریکا که همراه با دوچرخه‌اش بر روی سکوی مترو در حال حرکت بود تعادلش را از دست داد و به زیر چرخ‌های مترو افتاد، اما پس از اینکه قطار از ایستگاه خارج شد این زن به طرز معجزه آسایی زنده بیرون آمد.

در فیلم زیر این حادثه را مشاهده می‌کنید.


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:16 | نويسنده : احسان گرگانی

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۵ فرد ایرانی دیگر را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران و برنامه موشکی ایران در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. 

وزارت خزانه‌داری آمریکا یک روز پس از اعلام راهبرد جدید واشنگتن در قبال ایران پس از خروج از برجام، نام ۵ ایرانی دیگر به نام‌های مهدی آذرپیشه، محمد جعفری، محمود باقری کاظم‌آباد، جواد بردبار شیرامین و سید محمدعلی حدادنژاد تهرانی را در فهرست تحریم قرار داد. 

دلیل تحریم این افراد، ارتباط آنان با سپاه پاسداران و برنامه موشکی ایران اعلام شده است.


شمخانی گفت: چگونگی تداوم برنامه هسته‌ای ایران بر اساس برجام مشخص شده و پرونده مذاکرات هسته‌ای دوباره گشوده نخواهد شد.

پرونده بسته شده مذاکرات هسته‌ای تحت هیچ شرایطی دوباره گشوده نخواهد شدعلی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در سی امین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولی عصر(عج) تهران گفت: شیوه بسیج و به کارگیری مجموعه ظرفیت‌های مردمی و استعدادهای کشور بر اساس آموزه‌های دفاع مقدس همواره می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد.


بیناد اوراسیا وارد پروژه‌ای با هدف نفوذ در ایران می‌شوند؛ نایاک و سازمان همیاران هم به او در این پروژه کمک می‌کنند تا حلقه نفوذ تکمیل شود.

شبکه‌سازی ۳ تشکیلات برای نفوذ و براندازی/ باز هم پای  به‌دست آوردن یک برآورد جامع از وضعیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جوامع مختلف برای کار روی فرهنگ، اقتصاد و . . . یک روش جاسوسی است. کشورهای بیگانه معمولاً بنابر اهداف خودشان، امروزه همین کار را در خط سیر فعالیت‌های امنیتی، جاسوسی و حتی براندازانه، انجام می‌دهند.