تاريخ : جمعه 29 بهمن 1395 | 1:12 | نويسنده : احسان گرگانی

روحانی و امیر کویت

جزئیاتی از نامه محرمانه پادشاه کویت به رئیس‌جمهور کشورمان منتشر شد.

روحانی با اشاره به ابراز خرسندی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در خصوص گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و سفر رئیس جمهور کشورمان به دو کشور عمان و کویت گفت: دولت کویت پیامی را ارسال کرده بود از طرف این شش کشور مبنی بر اینکه اراده آنها روابط بهتر با جمهوری اسلامی ایران، حل و فصل سوءتفاهم‌ها، ارتقای روابط از طریق گفتگو و مذاکره بین طرف‌هاست.

وی گفت: ما از اصل این پیام استقبال کردیم و در این سفر با دو عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌کنیم و در این زمینه هم بحث خواهیم کرد


نشست خبری امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: اگر کسی فکر تعرض و تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود


تاريخ : جمعه 29 بهمن 1395 | 1:10 | نويسنده : احسان گرگانی

منابع مطلع از ارسال نامه‌ای از سوی مصر به پادشاه اردن خبر داده‌اند که در بخشی از آن عبدالفتاح السیسی از پادشاه اردن خواسته است تا از افتادن در دام برخی از کشورهای عربی و به خطر انداختن امنیت این کشور اجتناب نماید. ظاهراً مقصود السیسی سیاست‌های نظام سعودی و فشار این کشور بر اردن برای همراهی بیشتر با خاندان آل سعود در برنامه‌های منطقه‌ای خود بوده است.


تاريخ : جمعه 29 بهمن 1395 | 1:9 | نويسنده : احسان گرگانی

 هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردنددر آستانه‌ی سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب در ديدار مردم آذربايجان شرقی فرمودند: امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورند؛ مردم گله‌مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.
ایشان تاکید کردند: ملت با کسانیکه در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند، یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟
بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.


تاريخ : جمعه 29 بهمن 1395 | 1:7 | نويسنده : احسان گرگانی
باز هم این خودروهای بی‌کیفیت داخلی!

 

 براساس ارزیابی‌ صورت گرفته از وضعیت کیفیت خودروهای تولیدی در آذر ماه امسال، ۱۱ مدل سواری داخلی به عنوان بی‌کیفیت‌ترین خودروها شناخته شده‌اند. 
این خودروها شامل سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا و تیبا هاچ‌بک (از محصولات سایپا) ام‌وی‌امS ۱۱۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (از محصولات مدیران خودرو)، پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ (از محصولات ایران خودرو) و لیفان X۶۰ (محصول کرمان موتور) بودند که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. 
در این شرایط گزارش جدید ارزیابی کیفیت خودروهای تولیدی در دی ماه امسال نیز نشان می‌دهد که همه خودروهای یاد شده همچنان جایگاه بی‌کیفیت‌ترین‌ها را حفظ کرده‌اند و با همان کیفیت نامناسب سابق تولید می‌شوند.

یک مدیر بروکینگز: با رفتن ناگهانی فلین، نتانیاهو شریکش برای مقابله با ایران را از دست داد

 

  به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، مارتین ایندک، مدیر سیاست خارجی موسسه بروکینگز، گفت با حذف فلین از کابینه ترامپ، نتانیاهو شریکی را در تلاش‌ها برای مقابله با ایران از دست داده است.  

وی درباره کناره‌گیری فلین گفت: به نظر من موضوع در پنهانکاری وی است که در واشنگتن معمولا مشکل‌ساز می‌شود. وی در واقع رئیس جمهور را فریب داده است که به واقع فریب مردم به شمار می‌آید و این چیزی است که نمی تواند پایدار باشد. مسئله هم اینجاست که وی در حال انجام این کار به وسیله همکارانش در دستگاه‌های اطلاعاتی به دام می افتد؛ کسانی که اصولا از روز اول انتخاب، به خاطر رویکردی که به خاطر روسیه داشت در جنگ با رئیس جمهور ترامپ بودند

تاريخ : جمعه 29 بهمن 1395 | 1:4 | نويسنده : احسان گرگانی

 در بین دولت، ارتش و دستگاه اطلاعات ترکیه؛ میت نقش مهمی در ایجاد یک کریدور برای گروه های تروریستی در شمال و جنوب سوریه داشته است. گزارش ها نشان می دهد که "میللی ایستیحبارات تشکیلاتی" یا همان دستگاه اطلاعات ترکیه در تجهیز تروریست های تکفیری و"داعش" نقش عمده ای را ایفا کرده است.

   
نقشه شوم

 

در استان های جنوبی نیز گزارش هایی در ارتباط با حضور کامیون های دستگاه اطلاعات ترکیه در جنوب این کشور دیده شده است. در این زمینه چند سند مهم وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می شود. 

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 بهمن 1395 | 23:59 | نويسنده : احسان گرگانی

  این موشک به غیر از سامانه جستجوی فروسرخ خود، یک فیوز و سامانه تشخیص لیزری نیز دارد که به آن کمک می کند تا هدف را بهتر را تشخیص داده و با آن مقابله کند. این قابلیت از آنجایی مهم است که امروزه اقدامات متقابل علیه موشک های دوش پرتاب حرارتی در بالگردها و هواپیمای رزمی، شدیدا توسعه پیدا کرده و توسعه این فیوز جدید می تواند شانس مورد اصابت قرار دادن هدف را افزایش دهد.  

خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/ موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

 


تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 23:57 | نويسنده : احسان گرگانی

 

  روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در تحلیلی پیرامون سفر چهارشنبه هفته جاری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به آمریکا و دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور نوشت: در صورت حمله آمریکا به ایران، هزاران راکت از لبنان و سوریه به اسرائیل پرتاب خواهند شد.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 23:56 | نويسنده : احسان گرگانی
کشورهای غربی باید برای جلوگیری از تسری تروریسم با ایران همکاری کنند

 

؛ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و ژان اسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ عصر امروز (25 بهمن ماه) در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه و بین‌المللی و همچنین گسترش همکاری‌ها بلند مدت و پایدار دیدار و گفتگو کردند.و با بیان ضرورت ورود اتحادیه اروپا به بحران یمن و جلوگیری از کشتار بی رحمانه مردم این کشور از سوی عربستان سعودی خاطر نشان کرد: سکوت در قبال جنایات تاسف آور آل سلمان برعلیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی شراکت در نسل کشی و انهدام منابع و زیر ساختهای این کشور فقیر است.

تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 23:53 | نويسنده : احسان گرگانی

 

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: آن چیزی که سبب ماندگاری ایران شد "‌اتحاد داخلی" بود که سبب شد روی پای خود بایستیم.

 سورنا ستاری عصر امروز در سومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان اصفهان اظهار داشت: فردی که قادر به تحلیل‌کردن نیست، نمی‌تواند نوآوری داشته باشد، باید موضوعی را فهمید و درک کرد و آن را در صحنه عمل پیاده‌سازی کرد که این دقیقا اتفاقی است که در عملیات والفجر 8 رخ داد.

 

تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:30 | نويسنده : احسان گرگانی

 

به نقل از اسپوتنیک، دانشمندان آمریکایی به نتایجی نگران کننده دست یافتند که نشان می‌دهد تنها 300 سال دیگر جهان به پایان می‌رسد. آنها این مسئله را با توجه کاهش فعالیت خورشیدی بیان کرده‌اند.

 
طبق گزارش اسپوتنیک، دانشمندان اختر فیزیک آمریکا در چارچوب پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که فعالیت خورشیدی در سالهای اخیر به شکل چشمگیری کاهش داشته است. آنها در همین چارچوب اعلام کرده اند تاریخ پایان جهان ابتدای سال 2047 میلادی خواهد بود.
 
شایان ذکر است در صورتی که فعالیت خورشیدی تا سطح خطرناکی کاهش یابد، سبب کاهش هلیوسفر شده و این مسأله می‌تواند آغازی بر روند پایان جهان باشد

تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:29 | نويسنده : احسان گرگانی
السنوار

 

آزاده فلسطینی که محافل صهیونیستی وی را قوی‌ترین مرد حماس می‌دانند، به سمت مسئول حماس در غزه منصوب شد.

  به نقل از المیادین، جنبش حماس، یحیی السنوار آزاده فلسطینی را به  سمت مسئول سیاسی خود در غزه منصوب کرد.


تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:28 | نويسنده : احسان گرگانی
محمدحسین انتظاری دبیرسازمان ملی فضای مجازی

 

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: در حال حاضر ۴۰درصد جمعیت کشور را جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال شامل می‌شود که همه جزو افراد خبره هستند اما بدون آموزش قبلی وارد فضای مجازی می‌شوند که این به‌نوبه خود می‌تواند تهدیداتی را به‌همراه داشته باشد.


تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:27 | نويسنده : احسان گرگانی
عون لبنان سیسی قاهره مصر

 

رئیس جمور مصر پس از دیدار با رئیس جمهور لبنان در قاهره گفت که این کشور آماده همکاری با ارتش لبنان و مبارزه علیه تروریسم است


تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:26 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - شهید آوینی: بشر امروز از تعقل فلسفی و تفکر می گریزد و روی به بازی ها و سرگرمی ها می آورد!

 


تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:25 | نويسنده : احسان گرگانی

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» در توصیف قدرت بی‌رقیب موشکی ایران در منطقه می‌نویسد تهران از نظر تعداد و تنوع موشکی در خاورمیانه جایگاه اول را دارد و از رژیم صهیونیستی گرفته تا کشورهای اروپایی در تیررس این کشور هستند.

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس و فیلم


تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:23 | نويسنده : احسان گرگانی

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از جمله ویژگی های بارز نیروی هوایی ارتش اقدام به موقع و سرعت عمل در کار است و این خصوصیت از همان روزهای آغازین انقلاب در این نیروی الهی وجود داشته است.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 1:19 | نويسنده : احسان گرگانی
دزدان دریایی از حمله به کشتی ایرانی ناکام ماندم

 

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، در ورودی تنگه باب المندب تعداد 11 فروند قایق تندرو دزدان دریایی سومالیایی که با پول‌های بادآورده خریداری شده‌اند،قصد تعرض به کشتی تجاری ایران را داشتند که با حضور به موقع تکاوران ناوگروه 44 نداجا متواری شدند.
 
متاسفانه این دزدها با پول‌های بادآورده و کلانی که با دزدی از کشتی‌های تجاری و نفتکش بقیه کشورها به دست آورده‌اند توانسته‌اند برای خود قایق‌های بزرگ سوخت رسانی و پشتیبانی تهیه کنند و به مسیرهای دورتر از ساحل خود رفته و کشتی ها را بربایند.
 
گفتنی است ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناوپشتیبانی رزمی بوشهر از 15 مهر ماه به ماموریت اعزام شده است و 15 اسفند از ماموریت باز می گردد و در منطقه یک امامت نداجا پهلو می گیرد که این ماموریت پنج ماهه یک رکورد محسوب می شود.

تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 1:11 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - با پیکر فلج نمیتوان رجز خواند آقای ترامپ !

تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 1:10 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - تصویر فرزند و نوه های حضرت آقا

تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 1:9 | نويسنده : احسان گرگانی

یک روزنامه آمریکایی هشدار داد رویارویی با ایران هزینه‌های بزرگی برای ترامپ دارد و ممکن است به شکست برای وی منتهی شود؛ ترامپ در حالی خود را به این معرکه رویارویی با ایران افکنده که هیچ طرح استراتژیکی برای آن آماده نکرده است و در هفته‌های آغازین دوره کاریش کماکان بی‌برنامه است.«فرماندهی مرکزی آمریکا» هزاران نیرو در عراق و خلیج(فارس) دارد و همه این سربازان می‌توانند در مقابل حملات تلافی‌جویانه ایران آسیب‌پذیر باشند.


تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 1:7 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 
 سرهنگ نجف حمید زاده افزود: از آنجا که رویکرد سازمان وظیفه عمومی، ارائه خدمات بهتر با حداقل هزینه به مشمولان و خانواده های آنان است، لذا این سازمان توانسته با به کارگیری راهکارهایی در فرآیند رسیدگی و طرح کاهش هزینه های مربوط به معافیت ها را در سراسر کشور اجرا کند . 
خبری خوش درباره معافیت خدمت سربازی 
وی در خصوص نحوه رسیدگی به معافیت پزشکی در بیماری های مشهود، گفت: در بیماری هایی مانند قطع عضو ، معلولیت و... پزشک معاین اولیه در صورت تشخیص و تایید بیماری، پرونده، بدون نیاز به نظریه پزشک متخصص در شورای پزشکی وظیفه عمومی بررسی می شود. 

ادامه مطلب

 

وزیر اطلاعات گفت: در جریان شناسایی و جلوگیری از توطئه های سازماندهی شده جریان های تکفیری تروریستی برای بر هم زدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی 8 نفر از عناصر اصلی آن دستگیر شدند.

  

جلوگیری از توطئه‌های سازماندهی شده جریان‌های تکفیری تروریستی در آستانه دهه فجر/ 8 نفر از عناصر اصلی دستگیر شدند

 حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات روز شنبه (23 بهمن 955) در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) گفت: با الطاف الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند یکی از توطئه های سازماندهی شده جریان های تکفیری تروریستی را که با هدف بر هم زدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن در حال تدارک بود شناسایی و از اجرای آن جلوگیری بعمل آورند.

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 1:3 | نويسنده : احسان گرگانی
ایندیپندنت:احتمال جنگ ایران و امریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

 

  به نقل از پرس تی وی، پاتریک کاکبرن، روزنامه‌نگار و نویسندۀ برجستۀ ایرلندی می‌گوید عقدۀ فکری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا برای بازگرداندن اقتدار به کشورش و تلاش وی برای اهریمن جلوه دادن ایران ممکن است به جنگ میان این دو کشور طی یک یا دو سال آینده منجر شود. 
کاکبرن، تحلیلگر جنگ امریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه در مقاله‌ای که روز جمعه در روزنامۀ انگلیسی ایندیپندنت منتشر شد نوشت: باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین امریکا از ورود به «یک جنگ گسترده علیه ایران» خودداری کرد. 
این تحلیلگر سیاسی افزود: اوباما به متحدان امریکا در خاورمیانه مانند عربستان سعودی و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس مظنون بود و می‌دانست این کشورها مشتاق هستند که امریکا از طرف آن‌ها وارد جنگ با ایران شود.

تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 1:2 | نويسنده : احسان گرگانی

 

  عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش  انصار الله یمن حمله به یمن را سناریوی آمریکایی-اسرائیلی دانست که نیروهای شکست خورده در منطقه آن را اجرا کردند.

الحوثی که به مناسبت «روز شهید» سخنرانی خود را آغاز کرد و با تبریک این روز به خانواده‌های شهدا تاظهار داشت که شهدای یمنی از بهترین فرزندان یمن  بودند که در را وطنشان به شهادت رسیدند.
وی به نقش مخرب عربستان سعودی در منطقه اشاره کرده و گفت که این کشور به دنبال فروپاشی و تقسیم کشورهای منطقه است و تا به الآن در برابر سناریوهای آمریکا هیچ گونه مقاومتی نشان نداده است.
رهبر جنبش انصار الله یمن ادامه داد، اگر به اقدامات عربستان در منطقه نگاه کنید، خواهید دید که این کشور در مسیری حرکت می‌کند که با دشمنان اسرائیل مخالفت می‌کند.
«ریاض» و شهرهای دور عربستان در تیررس موشک‌های یمن است


تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1395 | 23:59 | نويسنده : احسان گرگانی
دبیرکل حزب‌الله عراق ترور شد

 

  پایگاه خبری «روداو» به نقل از یک منبع عراقی اعلام کرد "باسم الموسوی"، دبیرکل حزب الله عراق، که بخشی از نیروهای بسیج مردمی است، شب گذشته در حمله عناصر مسلح ناشناس در مرکز استان بصره واقع در جنوب عراق، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند. 
سرگرد جمعه الحمرانی در این خصوص اعلام کرد باسم الموسوی، دبیرکل گروه حزب الله عراق ساعات پایانی شب گذشته، بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی او در منطقه «الحیانیه» در مرکز بصره، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند. 
به گفته این منبع عراقی، عناصر مسلح پس از این عملیات متواری شدند و تاکنون هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این عملیات را برعهده نگرفته است.

تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 23:58 | نويسنده : احسان گرگانی

بشار اسد: تل آویو را موشک‌باران می‌کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

رئیس جمهور سوریه تهدید کرد چنانچه رژیم صهیونیستی بار دیگر دمشق و فرودگاه "المزه" را بمباران کند، این کشور "تل آویو" و فرودگاه "بن‌گوریون" را با موشک اسکاد روسیه هدف قرار خواهد داد.
بشار اسد: تل آویو را موشکباران می کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

 

 اقدامات ترامپ که رویکرد آشکارتری در ایران‌ستیزی دارد، موجب شده است که صحت «روایت» آیت الله خامنه‌ای از دشمن و آمریکا بار دیگر به اثبات برسد.
 آمریکایی‌ها از مدت‌ها پیش به‌ویژه در سه سال اخیر تلاش زیادی برای خنثی‌سازی و حتی مضر نشان‌دادن روایت رهبر انقلاب از حکومت و ماهیت آمریکا انجام دادند
دولت اوباما با فریب به‌دنبال تغییر 15 ساله در ایران بود و تلاش داشت روایت‌های دیگری را جایگزین روایت رهبر انقلاب از غرب به‌ویژه آمریکا کند 

تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 23:56 | نويسنده : احسان گرگانی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ترامپ اگر بخواهد به جسارت خود درمورد كشورهای اسلامی ادامه دهد مسلمانان درسی به او خواهند داد كه هرگز فراموش نکند.

انقلاب اسلامی ايران متعلق به همه جهان اسلام است/ مسلمانان درسی به ترامپ خواهند داد که هرگز فراموش نکند

وی افزود: امواج خروشان بیداری اسلامی به سرتاسر جهان اسلام و بشریت رسیده و هر روز آثار مبارک آن در جهان آشكار می‌شود 

ولایتی تصریح کرد: همه ما مدیون اسلام هستیم و اسلام همیشه زنده است.


روزنامه واشنگتن پست امروز اعلام کرد مقامات ارشد دفاعی و امنیتی آمریکا در خصوص درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی به کاخ سفید هشدار داده اند.
 
طبق اعلام این روزنامه، مقامات ارشد اطلاعاتی و دفاعی اعلام کرده اند این مسأله می تواند نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و نیز عملیات کنونی علیه گروه تروریستی داعش را با تهدید مواجه کند. 
 
 
هشدار مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا به کاخ سفید در خصوص درج نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی
 
این روزنامه همچنین به نقل از برخی مسئولان دولت ترامپ که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد در حالی که کاخ سفید خود را برای صدور فرمان اجرایی درباره نیروهای سپاه پاسداران ایران آماده می کند، مقامات ارشد اطلاعاتی و دفاعی در روزهای گذشته از این مسأله ابراز نگرانی کرده اند.
 
در هشدار آنها آمده است: تروریستی خواندن سپاه پاسداران، مبارزه با داعش را در عراق و سوریه تحت الشعاع قرار داده و به نوعی سوء استفاده از قانونی است که هدف اولیه آن "تحریم نهادهای دولتی" نیست.
 
روز چهارشنبه رسانه های خبری از طرح دولت ترامپ در خصوص درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی خبر داده بودند. خبرگزاری رویترز و روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه به نقل از برخی مقامات آمریکایی اعلام کردند دولت ترامپ در حال بررسی طرحی در خصوص درج نام سپاه پاسداران و گروه اخوان المسلمین در فهرست گروه های تروریستی است.

تاريخ : جمعه 22 بهمن 1395 | 19:13 | نويسنده : احسان گرگانی
سفر وزیر اطلاعات به بوشهر

 

   حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 20بهمن) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: خبرهای خوشی داریم، اما هنوز موقع اعلام آن نشده است. برای جلوگیری از اقدامات تروریستی عملیات‌هایی انجام داده‌ایم که وقتی نهایی شد، خبرهای آن را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: سربازام گمنان امام زمان(عج) اشراف دارند و  هوشیارند و هرگونه حرکتی را در جهت آسیب‌زنندگان به کشور خفه می‌کنند.


تاريخ : جمعه 22 بهمن 1395 | 19:9 | نويسنده : احسان گرگانی
در پی انجام یک سونوگرافی سه بعدی از جنین، پزشکان با تصویر شگفت آوری مواجه شدند. این تصویر به دلیل جذابیت بالا در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و در یکی از صفحات مجازی حدود 44 هزار نفر از آن بازدید کردند.
 
ژست عجیب جنین درون شکم مادرش + عکس
 
در این سونوگرافی، جنین به طرز شگفت آوری علامت لایک (Like) یا عشق و محبت را با دستان خود نشان می دهد.

تاريخ : جمعه 22 بهمن 1395 | 19:8 | نويسنده : احسان گرگانی

  به نقل از پرس تی‌وی، «شبیر حسنعلی»، کارشناس انگلیسی، تأکید کرد رژیم آل سعود در مسیر  سقوط و فروپاشی قرار دارد.

کارشناس انگلیسی: رژیم آل‌سعود در حال فروپاشی از درون است
 
شبیر حسنعلی در گفتگو با پرس تی‌وی درباره سرکوب مخالفان در عربستان سعودی، اظهار داشت: 
"گزارش‌هایی که سازمان‌های حقوق‌بشر بین‌المللی از جمله دیده‌بان حقوق‌بشر درباره سرکوب مخالفان در عربستان سعودی منتشر می کنند چیز جدیدی نیست و بارها از این گزارش‌ها منتشر شده است. 

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | 1:10 | نويسنده : احسان گرگانی

رزمایش ولایت 95 به زودی برگزار خواهد شدامیر دریادار حبیب‎الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: رزمایش ولایت 95 نداجا به‎زودی برگزار خواهد شد. 
 
وی در ادامه گفت: به‎احتمال فراوان ناوگروه جدید نداجا 25 بهمن ماه سال جاری عازم جنوب شرق آسیا می‎شود.



تاريخ : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | 1:10 | نويسنده : احسان گرگانی

فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار فرمودند: رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند، [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گی


تاريخ : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | 1:7 | نويسنده : احسان گرگانی

چرا جوانان ماموشک نقطه زن می سازند اما مدیران ما دریغ از یک خودرو باکیفیت؟

افسران - چرا جوانان ماموشک نقطه زن می سازند اما مدیران ما دریغ از یک خودرو باکیفیت؟


تاريخ : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | 1:6 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - مردم از روی منطق در مقابل آمریکا

نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از مسلمانان در مقابل جنایتکاران تکفیری و صهیونیستی استامیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم نمادین گرامیداشت بیعت تاریخی کارکنان نهاجا که در مدرسه علوی تهران برگزار شد، عنوان داشت: 38سال پیش در چنین دورانی کارکنان همیشه آگاه و هوشمند نیروی هوایی با بصیرتی مثال زدنی به عنوان اولین واحد نظامی و خط شکنان عرصه ظلم و بیداد ستم شاهی با تشخیص صحیح راه حق از باطل نظام سست و زورمدار پهلوی را که واپسین روزهای حیات فاسد خود را طی می‌نمود رها کرده و دعوت حکیمانه رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و تا پای جان بر سر این میثاق ایستادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه نیروی هوایی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش نیروی انسانی متخصص، تعمیر تجهیزات پیچیده، ساخت و تولید قطعات متعدد، ساخت انواع شبیه‌سازهای پروازی، طراحی و ساخت انواع مهمات هوایی و موشک‌های پیشرفته، طراحی و ساخت جنگنده بومی به بالاترین سطح خودباوری و افتخار رسیده است و به عنوان دستان بلند ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از مسلمانان مظلوم و ستم کشیده در مقابل جنایتکاران و خون خواران متحد تکفیری و صهیونیستی می باشد.

 

تاريخ : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | 1:3 | نويسنده : احسان گرگانی

از 3 نفر از پدیدآورندگان 19 بهمن تقدیر بعمل آمد با حضور برخی مقامات نهاجا از پدیدآورندگان 19 بهمن در مدرسه علوی تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است این پدیدآورندگان کارکنانی بودند که برای اولین بار برای بیعت با امام راحل در مدرسه علوی حضور یافتند.
در این مراسم امیرنصیرزاده معاون هماهنگ کننده نهاجا، امیرهادیان فرمانده دانشگاه شهید ستاری، حجت‌الاسلام سیدیان معاون فرهنگی نهاجا، امیرحسینی نیک فرمانده مرکز آموزشی شهید خضرایی حضور داشتند.