تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:31 | نويسنده : احسان گرگانی
پایگاه خبری شبکه العالم از اجرای حکم اعدام 3 ایرانی بوسیله عربستان سعودی خبر داد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت کشور عربستان امروز از اجرای حکم اعدام 3 ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر خبر داد. منابع سعودی اعلام کردند حکم اعدام این افراد در شهر الدمام در منطقه شرقیه  اجرا شده است.
وزارت کشور عربستان سعودی بدون ذکر جزئیات اتهام این افراد و نوع مواد قاچاق شده بوسیله آنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد " نبی بخش جوس" ، " محمد اکرم بلوح" ، و اومید بولید" با ملیت ایرانی به دلیل قاچاق مواد مخدر از طریق دریا بازداشت و به اعدام تعزیری محکوم شدند. این حکم در دادگاه تجدیدنظر و دادگاه عالی تایید و دستور شاه برای اجرای آن صادر شد.
طرح ادعای قاچاق مواد مخدر بوسیله اتباع ایرانی در شرایطی مطرح شد که بسیاری از شاهزاده ها و افراد خاندان حاکم در جابجایی محلی و بین المللی مواد مخدر دست دارند. چهارم آبان امسال نیز " عبدالمحسن بن ولید بن عبدالمحسن بن عبدالعزیز آل سعود" یکی از شاهزاده های عربستان با دو تن مواد مخدر در فرودگاه بیروت دستگیر شد.
 
انتهای پیام/

تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:29 | نويسنده : احسان گرگانی
انتخاب همسر اوباما برای سفر به قطر انتخابی هوشمندانه از سوی کاخ سفید بود.
 
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده امریکا به دلیل شکست های سنگینی که در جنگ های افغانستان و عراق متحمل شد و هزینه هایی که بابت این جنگ ها همچنان پرداخت می کند تصمیم گرفت تا به صورت نیابتی در منطقه خاورمیانه مشغول به جنگ شود.
جنگ نیابتی آمریکا به بانوی اول کاخ سفید رسید/ واقعیت سفر

 


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:28 | نويسنده : احسان گرگانی
عکسی از سردار سلیمانی هنگام ادای احترام به شهید مدافع حرم در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلیمانی با حضور بر سر مزار شهید رضا کارگر یکی از شهدای مدافع حرم حضت زینب (س) به مقام این شهید ادای احترام کرد.
یازدهم مرداد ماه مصادف است با شهادت شهید رضا کارگر برزی  در یازدهم مردادماه به شهادت رسید، وی یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب، همان شهیدی که در نوجوانی  فلج شد و  توسط حضرت عقیله بنی هاشم زینب کبری (س) شفا گرفت و در یازدهم مرداد ماه ۱۳۹۲ در دفاع از حرمش جانش را به کف دست گرفت و در نبرد با تکفیری ها به لقاء الله پیوست.

ادای احترام سردار سلیمانی به مدافع حرم+ عکس

تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:28 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با برگزاری نمایشگاه هوایی دبی، سایت دفاعی عین آنلاین نوشت: ایران در 35 سال گذشته تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی قرار داشت و حتی برای حفظ و نگهداری تجهیزات آمریکایی که در دوران سلطنت محمدرضا پهلوی خریداری شده بود نیز با مشکلات جدی روبرو شد. ایران توانست با وجود این تحریم‌های محدودکننده، ایران توانست تسلیحات و تجهیزات قدیمی را نگهداری و به روزرسانی کند و از همه مهمتر خود به یک سازنده و ابداع‌کننده تسلیحات دفاعی روز دنیا تبدیل شود. 
 
این پایگاه خبری در ادامه نوشت: ایران به دلیل نوآوری‌ها و به روزرسانی‌های اعمال شده در نیروی هوایی قابل تحسین و تمجید است. با امضای توافق هسته‌ای میان ایران و شش قدرت جهانی، انتظار می‌رود تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور لغو و اموال بلوکه شده ایران در سراسر جهان آزاد شوند. ایران با پس گرفتن 150 میلیارد دلار از دارایی‌های خود می‌تواند سامانه دفاعی خود را تقویت کند و تسلیحات روز جهان را در اختیار نیروی هوایی، زمینی و دریایی قرار دهد. 
 

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:27 | نويسنده : احسان گرگانی

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نزاجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات اخیر اشتون کارتر مبنی بر اقدام نظامی علیه تجهیزات هسته‌ای ایران با بمب‌های سنگرشکن عنوان داشت: ما تهدیدات را رصد و ظرفیت‌های لازم را ایجاد می‌کنیم و هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:26 | نويسنده : احسان گرگانی

 مطرح کردن سناریوی حمله نظامی به ایران با  "بمب‌های سنگرشکن"  یک تهدید دور از واقعیت است. "اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا از گذشته تاکنون همواره  نیروهای مسلح ایران را تهدید می‌کند و این در حالیست  نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه همواره برای نبرد آماده هستند؛ و هرگونه حمله‌ای پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت.

اینکه چرا" اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا به لفاظی‌های بی‌ادبانه خود ضد ایران ادامه می‌دهد هنوز مشخص نیست؛ اما نکته ای که مشخص و محرز بوده این است که جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع از مرزهای خود در برابر نیروی زمینی، دریایی و هوایی  ایالات متحده آمریکاست.


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:26 | نويسنده : احسان گرگانی

ادعای وب‌سایت میدل‌ایست‌آنلاین: ایران به دنبال از هم پاشیدن اتحاد واشینگتن و ریاض استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "ترید عربیا"، گزارشی در وب‌سایت "میدل‌ایست‌آنلاین" منتشر شد که ادعا می‌کند تهران آمادگی خود برای رها کردن "بشار اسد" -رئیس‌جمهور سوریه- را به شرط از هم پاشیدن اتحاد واشینگتن و عربستان سعودی اعلام کرد. نویسنده این گزارش ادعا کرده ایران خواستار انجام مذاکرات انحصاری با آمریکا به منظور مشخص نمودن سرنوشت سوریه است.

یک منبع آگاه به امور کشورهای حوزه خلیج فارس در گزارشی از واشینگتن اینگونه ادعا کرده است: "تهران آمادگی خود برای دور نگه داشتن روسیه از سوریه به شرط به حاشیه رانده شدن عربستان سعودی در این کشور اعلام کرد." همین منبع در ادعای بی اساس خود از اقدامات ایران به منظور از بین بردن اتحاد آمریکا و عربستان در بحران سوریه خبر داد.

در گزارش مذکور ادعا شده است، مقامات آمریکایی تمایل ایران را برای رها کردن روسیه در ازای برقراری مذاکره انحصاری تهران و واشینگتن در بحران سوریه تأیید کردند. در ادامه ادعاهای نویسنده، هدف ایران بیرون نگه داشتن ریاض، آنکارا و مسکو از مذاکرات سوریه است. در صورت برقراری این مذاکره انحصاری، آمریکا از طرف معارضان سوری (بدون در نظر گرفتن عربستان) با ایران وارد مذاکره خواهد شد. برخی بر این عقیده اند که هدف نهایی تهران از بین بردن اتحاد قدیمی واشینگتن و ریاض است.

البته مقامات آمریکایی چگونگی طرح این آمادگی از طرف ایران را اعلام نکردند و در نتیجه ادعای آنها در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند. این در حالی است که برخی ادعا می‌کنند وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مذاکرات وین، تمایل کشورش به مذاکره انحصاری با واشینگتن را با "جان کری" در میان گذاشته است. 


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:25 | نويسنده : احسان گرگانی

هزینه 18 میلیون دلاری پادشاه سعودی در آنتالیا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پاشگاه اینترنتی تلگراف، حضور پادشاه سعودی در اجلاس سران گروه 20 در آنتالیای ترکیه و قرق کردن هتل ماردان پلیس، دستکم هجده میلیون دلار هزینه دربرخواهد داشت. 
سعودی ها برای اقامت پادشاه سلمان به همراه یک هیات هزار نفره در آنتالیا، هتل ماردان پلیس را به مدت 18 روز قرق کرده است. 
کارکنان این هتل در ترکیه برای خدمت رسانی به شاه سعودی در مدت اقامتش در این هتل، آموزش های ویژه دیده اند. 
تلگراف افزود: اقدام پادشاه سعودی در تابستان گذشته در قرق کردن هتل و ساحل دریا در فرانسه برای حضور هیات هفتصد نفری وی در این هتل، موجب نارضایتی شدید شهروندان فرانسوی شده بود.

تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:24 | نويسنده : احسان گرگانی

خلاقیت در فرهنگسازی نیز موجب تاثیرگذاری و بهره وری بالا بوده و در بسیاری از کشورها حتی یک صفحه خنده دار یا به صورت شوخی میتواند تاثیر بسیاری نسبت بهتغییر در رفتار و گفتگوی مردم  تذکر داده و تاثیر مستقیم بگذارد..

سد کردن راه خروج افراد در مترو.
 
آموزش رفتاری در خصوص رعایت آداب در مترو+ تصاویر

 


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:22 | نويسنده : احسان گرگانی
عقرب قبل از رایمان
 
 زایمان عقرب خلاقیتی ازخلقت خداوند

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:22 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، بخش رسانه ای وزارت دفاع یمن تصاویر ویدئویی از عملیات مهم ارتش و کمیته های مردمی این کشور علیه مواضع نظامی عربستان سعودی در داخل شهر "ربوعه" در استان عسیر منتشر کرد. این تصاویر نشان دهنده ورود نیروهای یمنی به داخل شهر ربوعه و تسلط آنان بر مواضع نظامیان سعودی است. نظامیان سعودی پس از درگیری شدید با نیروهای ارتش یمن عقب نشینی کردند. 
نیروهای یمنی شمار زیادی از تجهیزات و خودروهای زرهی عربستان را در این شهر منهدم کردند.

تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:21 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، عبدالعزیز آل الشیخ مفتی دربار سعودی در نشستی که تحت عنوان "خطرات داعش و راه های مبارزه با آن" در مسجد ترکی بن عبدالله در پایتخت عربستان برگزار شد، اظهار داشت: "اسلام" یک چیز است و "داعش" یک چیز دیگر است که با اسلام تفاوت دارد. آل الشیخ با نادیده گرفتن نقش آشکار اربابانش (حکام آل سعود) در شکل گیری گروه های تروریستی و از جمله داعش، ادامه داد: داعشی ها یک گروهک جنایتکار هستند که کاری جز ضربه زدن و تضعیف امت و فساد ندارند و با کشتن مسلمانان و حلال دانستن خون آنان، از مبارزه با کافران و بت پرستان غافل مانده اند. آنها با اهل عراق و شام با بدترین روش رفتار کردند. داعشی ها بیش از هر کس دیگر از اسلام فاصله دارند. آنها دشمن هستند. از آنان بپرهیزید! مفتی سعودی که گویی از ترس جان خود، چشم بر انبوه فتواهای دعوت کننده به تکفیر و قتل مسلمانان در کتاب های فرقۀ استعماری وهابیت فرو بسته و گفته های پیشوایان گمراه کنندۀ خود اعم از شیخ الارهاب محمد بن عبدالوهاب و شیخ الکفر ابن تیمیه را از یاد برده است، با هدف تبرئۀ خود و همقطارانش ادامه داد: داعش بسیاری از افراد نادان را فریب داد و به دروغ ادعای اسلام کرد و هر کس که افراد را به پیوستن به داعش تشویق کند، نادان و بیماردل است و در دل مرض دارد.


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:21 | نويسنده : احسان گرگانی

iwu_xnqi_58825702070168442270_(1).jpg


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:20 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی اس پن، لیندسی گراهام -- سناتور آمریکایی -- ضمن انتقاد شدید از سیاستهای اوباما -- رئیس جمهور این کشور -- درباره سوریه تاکید کرد: "اوضاع کنونی سوریه برای ایران و روسیه خوشحال کننده است و آمریکا با مذاکرات ژنو درواقع سوریه را تقدیم ایران کرده است." 

وی مدعی شد: "وقتی جان کری -- وزیر امورخارجه آمریکا -- به ژنو می رود تا در گفتگوهای سوریه شرکت کند، عملا سوریه را دو دستی تسلیم روسیه و ایران می کند. وقتی ایران و روسیه و حزب الله در کنار بشار اسد باشند، هیچ تهدید جدی متوجه وی نخواهد بود. راهبرد آمریکا درباره سوریه کاملا ازهم پاشیده است." 


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:20 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سید حسن نصرالله،" دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد انتفاضه فلسطینیان ترس و وحشت را به دل اسرائیلی‌ها انداخته و اقتصاد آنها را تحت تاثیر قرار داده است.وی افزود: اسرائیل خط مقدم قدرتهای استکباری و استعماری جهان برای هدف قرار دادن منطقه ما به شمار می‌آید.


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:19 | نويسنده : احسان گرگانی
تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:18 | نويسنده : احسان گرگانی
تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:18 | نويسنده : احسان گرگانی

ارتش یمن

در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های دفاع مردمی یمن به استان «جازان» در جنوب عربستان تعداد زیادی از نظامیان سعودی کشته و مجروح شدند.


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:16 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - امام موافق حذف مرگ بر امریکا بود؟

تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:14 | نويسنده : احسان گرگانی
 
 
حمله مشکوک آمریکا به مقر مخالفان البغدادی

 تنها بازمانده این حادثه نیز که با خودرو در حال فرار به سمت سد البعث رقه بود مورد حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفت و کشته شد.

 ابوبکر البغدادی چند سالی در زندان آمریکایی ها در عراق بوده و در سال 2006 آزاد شده است.
 

تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 13:11 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - شعار  مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاستهای آمریکا، مرگ بر استکبار

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:17 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «یمنی پرس» در گزارشی نوشت: رژیم آل سعود به سه علت می خواهد شبکه تروریستی القاعده را بر استان عدن در جنوب یمن مسلط کند. بنابر این گزارش، پس از آنکه برای ریاض روشن شد حدود هفت ماه و نیم بمباران یمن، هیچ هدف سیاسی را محقق نکرده و حتی بر خسارات انسانی و اقتصادی عربستان افزوده است، تصمیم گرفت بار دیگر به سوی سیاست «جنگ نیابتی» باز گردد تا از خسارات بکاهد و شاید به پیروزیهایی دست یابد. 

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:17 | نويسنده : احسان گرگانی

برخی با بزک‌کردن چهره آمریکا فرصت خنجر زدن برای او ایجاد می‌کنند/ پیشرفت و قدرت ملت موجب روی آوردن دشمنان به مذاکرات هسته‌ای شدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، مبارزه ملت ایران با استکبار را مبارزه ای «منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی» خواندند و با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به امریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون، در تاریخ معاصرِ کشور بوجود آمده افزودند: امریکا، همان امریکای قدیم است اما عده ای مغرض و یا ساده لوح تلاش می کنند این دشمن توطئه گر را در افکار عمومی ملت به فراموشی و غفلت بسپارند تا امریکا در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فرو کند.


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:16 | نويسنده : احسان گرگانی

سازمان اطلاعات سپاه تعدادی از اعضای شبکه نفوذی در کشور را بازداشت کرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی هفته جاری، چند تن از اعضای شبکه نفوذی همکار با دولت‌های متخاصم غربی را که در فضای مجازی و مطبوعات کشور فعال بودند، بازداشت کرد.  
این اقدام پس از ماه ها رصد مستمر اطلاعاتی و اشراف همه جانبه به ابعاد فعالیت‌های این شبکه انجام شده است. 
 
اقدامات و تحولات بعدی در این حوزه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:8 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "علی الحلبی" مبلّغ سلفی اردنی در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به سوال یکی از شاگردان خود درباره مساله قتل یهودیان، مدعی شد که کشتن نظامی مسلح صهیونیست در حالت عادی و خارج از جنگ و درگیری جایز نیست.
 
در سوال مطرح شده چنین آمده بود که «برخی می‌گویند قتل یهودیان در فلسطین جایز است؟»؛ و الحلبی در پاسخ گفت: «وقتی کسی به تو برق و آب می‌دهد، به تو پول می‌دهد و نزد او کار می‌کنی، آیا مالش را می‌گیری و نیرنگ می‌زنی، حتی اگر یهودی باشد»؟!
 
به نوشته رأی الیوم، حلبی سپس با اشاره به فتوای "بن باز" مفتی سابق وهابیان سعودی، افزود: در روزهای اشغال مصر از سوی انگلیس "شیخ بن باز" نامه ای برای شیخ احمد شاکر فرستاد، زیرا شیخ احمد شاکر به قتل انگلیسی‌ها فتوا داده بود، اما شیخ بن باز به وی گفت: کشتن آنان جایز نیست و بر اساس پیمان‌ها و توافق‌نامه‌ها، حقوق و جان آنان باید حفظ شود. بنابر این اظهار نظر احساسی با نظرات علمی تفاوت دارد.

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:7 | نويسنده : احسان گرگانی

دیدار فرماندهان نیروی هوایی ایران و چینبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران ، با همتای چینی خود ژنرال "ماشیائوتیان" دیدار و پیرامون توسعه مناسبات و همکاری‌های دوجانبه نظامی  گفتگو کرد.
فرمانده نیروی هوایی کشورمان قرار است روز جمعه هفته جاری با ترک شهر «شی ان»، به سفر چهار روزه خود به چین خاتمه دهد.

امیر خلبان «حسن شاه صفی» در پاسخ به دعوت رسمی ژنرال «ماشیائوتیان» فرمانده نیروی هوایی چین به این کشور سفر کرده است.


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:6 | نويسنده : احسان گرگانی

9czz_yaspic.ir-parvaneh-32.gif

به کسانی که به شما حسودی می کنند احترام بگذارید...!؟

 زیرا اینها کسانی هستندکه از صمیم قلب معتقدند

شما بهتر از آنان هستید


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:6 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:5 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:4 | نويسنده : احسان گرگانی

امر به معروف و نهى از منکر در کلام رهبری

امر به معروف و نهى از منکر را اقامه کنید.

امر به معروف و نهى از منکر که یکى از ارکان اساسى اسلام و ضامن برپاداشتن همه ى فرایض اسلامى است، باید در جامعه ى ما احیا شود.

امر به معروف و نهى از منکر هم جزو مهمترین مسائلى است که جوانها باید به آن اهتمام کنند.

جوانان در محیط خودشان، امر به معروف و نهى از منکر کنند.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:4 | نويسنده : احسان گرگانی

 

اداى تكلیف‏ در کلام رهبری

بارها امام می‏فرمود كه ما كار را برای رسیدن به «نتیجه» نمی‏كنیم؛ بلكه مأمور به انجام «تكلیف» هستیم. ... آن كس كه برای انجام تكلیف كار می‏كند، پیروزیش به این نیست كه به مقصود خود دست پیداكند؛ بلكه زمانی احساس پیروزی می‏كند كه موفق شود به تكلیفش عمل كند. ما برای ادای تكلیف حركت می‏كنیم، حتّی برای پیروزی هم تلاش نمی‏كنیم. البته، پیروزی را دوست می‏داریم، هیچ كس نیست كه از پیروزی بدش بیاید، هیچ‏كس نیست كه برای پیروزی كار نكند؛ اما هدف نهایی چیزی است كه حتّی از پیروزی هم بالاتر می‏باشد و آن جلب رضای خدا و ادای تكلیف است.

 


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:3 | نويسنده : احسان گرگانی

دشمنان در هر چهار دهه انقلاب اسلامی یک فتنه ایجاد کردند/ از دشمن انتظاری جز حیله‌گری نداریم

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر محمدعلی جفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش "فصلی نو از مبارزه" که عصر امروز(دوشنبه) در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: موضع سپاه پاسداران درباره یمن، همان موضع رهبری است و ما هر کمکی که از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، امنیت پایدار جمهوری اسلامی است که حتی دشمنان هم به آن اقرار دارند.

به گفته سرلشکر جعفری، دشمنان تلاش می‌کنند تا امنیت ملی ایران را به چالش بکشند که قطعا موفق نشده‌اند.

وی در ادامه گفت: ایران در فعالیت‌های آینده خود در حوزه موشکی و نظامی هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد و البته این موضوع صریحا از سوی دولت به مسؤلین آمریکایی اعلام شده بود.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:3 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:3 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:2 | نويسنده : احسان گرگانی

چممشان به دست دشمن نباشد+عکس نوشته از جملات راهبردی رهبری درباره اقتصاد مقاومتی


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:2 | نويسنده : احسان گرگانی


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:1 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمد خلفان الصوافی" در مطلبی در روزنامه اماراتی "الاتحاد" نوشت: وقتی موقعیت جغرافیایی ما را مجبور کرده که نزدیک ایران باشیم، این امر به معنای آن نیست که دولت‌های عربی مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های ایران را بپذیرند. 
وی خاطرنشان کرد که شماری از اندیشمندان عرب اعتقاد دارند که باید دولت‌های عربی کانال‌هایی را به زبان فارسی راه اندازی و حمایت مالی کنند و این یکی از راهکارهای امکان‌پذیر برای مقابله با ایران است. 
این نویسنده اماراتی مدعی شد که با این کار، سیاست‌های کنونی ایران تغییر خواهد کرد!

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 13:0 | نويسنده : احسان گرگانی


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" (Times of Israel)، در گزارشی تحت عنوان "ایران هشدار داد که دشمنی آمریکا و اسرائیل پاسخی دندان شکن در پی خواهد داشت" به انعکاس اظهارات سردار دهقان پرداخته است.
 
 در این گزارش آمده است: «وزیر دفاع ایران روز شنبه هشدار داد که در صورتی که کشورش مورد حمله قرار گیرد، "درسی فراموش نشدنی" به آمریکا و اسرائیل خواهد داد.
 
 اظهارات "حسین دهقان" وزیر دفاع ایران پس از ملاقات "موشه یعلون" وزیر دفاع اسرائیل و "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا صورت گرفت. در حالی که یعلون و کارتر در گفتگوهای خود، موضوع تلاش مشترک برای جلوگیری از نقش ایران در درگیری های مختلف منطقه را مورد بررسی قرار دادند، وزیر دفاع ایران این دو متحد را به شدت مورد انتقاد قرار داد.»
 
 

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 12:59 | نويسنده : احسان گرگانی


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، "استیون لندمن،" نویسنده آمریکایی در گفتگو با این شبکه درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره مسئله سوریه و خاورمیانه گفت: من مطمئناً با بیانات رهبر معظم ایران موافقم. حتی به نظر من آمریکا علت اصلی همه مناقشات و بی ثباتی در جهان است. سلطه گری آمریکا و تلاش این کشور برای تحمیل خواسته و اراده خود بر کل جهان و رد هر گونه استقلال و حاکمیت مستقلی از طرف دیگران علت همه جنگها و بی ثباتیهای جهان است. آمریکا می خواهد همه ملتهای جهان از آمریکا تبعیت و فرمانبرداری کنند. این سیاست را آمریکا سالهای سال است دنبال می کند و همین سبب جنگهای بی پایانی شده است که هیچ راه حلی برای آنها وجود ندارد.

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 12:58 | نويسنده : احسان گرگانی

سایت " AWD news" بخش‌هایی از گفتگوی "ولید بن طلال" را با روزنامه کویتی "قبس" در تاریخ 27/10 منتشر کرد که در آن گفته بود: "عربستان باید برای مقابله با تهدید ایران، با اسرائیل توافق حمایت متقابل امضا کند."

وگرم نیز می‌توانند از خدمات MRI بهره مند شوند که متعاقباً این خدمات برای بیماران نادر، مبتلایان سرطان و افراد بی‌بضاعت رایگان خواهد بود.داودیان همچنین به ارائه خدمات سی‌تی‌اسکن، ماموگرافی، سنجش تراکم استخوان، سونوگرافی کالرداپلر، الکترودیاگنوزیس، پری اپیکال دیجیتال، آزمایشگاه تشخیص طبی، رادیولوژی دی بن طلال خاطرنشان کرد: "بحران کنونی در خارومیانه برای عربستان مسأله مرگ و زندگی است و من می‌دانم که ایرانی‌ها قصد دارند با برگه فلسطین، نظام عربستان را خلع کنند، در نتیجه عربستان و اسرائیل باید از طریق تقویت روابط و تشکیل جبهه یکپارچه آنان را رسوا کنند، تا مانع ایران شوند."

به هر حال نمی‌توان مشاهدات گرفتاری بیماران که به تنها مرکز تصویربرداری پایتخت در ساعات بعد از 24 شب مراجعه می‌کنند را نادیده گرفت و این به معنای آن است در تهران و این ابرکلان شهر ایران فقط یک مرکز تصویربرداری؛ خدمات سونوگرافی و MRI ارائه می‌دهد و وقتی هم خدمتی به این مهمی تنها در یک مرکز صورت پذیرد


ادامه مطلب