انتقاد مرضیه برومند به مسیح علی‌نژاد/ این خانم

  مرضیه برومند، کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در یکی از برنامه‌های اینترنتی در خصوص زوایای پنهان حوزه فرهنگ، سینما، هنر و ادبیات به گفت‌وگو پرداخت.

برومند در این گفت‌وگو به انتقاد از زنانی از جمله "مسیح علی‌نژاد" پرداخت که در خارج از کشور در برنامه‌های تلویزیونی چیزهایی را تبلیغ می‌کنند که نه تنها راهگشا نخواهد بود بلکه وضع را بدتر خواهد کرد.

مرضیه برومند در این گفت‌وگو درباره فعالیت برخی گروه‌ها در خارج از کشور در رابطه با زنان گفت: "برخی از این‌ها را که من می‌بینم حالم بد می‌شود. مثلا یک خانم اسمش رو نبرم، خانم مو وزوزی، بد ریخت، بد دهن هست که من می‌بینم چندشم می‌شود. این چه چیزی است که از خانم‌های ما می‌خواهد؟ چهارشنبه‌ها سفید بپوشند بیایند بیرون که چه کار کنند؟! خود ما هم که قبل از انقلاب حجاب به این معنا را نداشتیم، همیشه یک‌سری مسائل را رعایت می‌کردیم و می‌دانستیم که در یک جامعه شرقی و اسلامی زندگی می‌کنیم. اصلا قبل از اسلام هم ما پوشش داشتیم. اما اینکه ما بخواهیم هتاکی کنیم اصلا درست نیست".

 در ادامه می توانید ویدئویی از این گفت‌وگو را مشاهده کنید.

http://javaninews.ir 


 در تیراندازی یک نوجوان 19 ساله در دبیرستانی در شهر پارکلند ایالت فلوریدای آمریکا دستکم 17 دانش‌آموز جان خود را از دست دادند. 

رسانه‌های آمریکایی همچنین از مجروح شدن حدود 50 نفر در این حادثه خبر می‌دهند.

با وجود آنکه پلیس هنوز آمار دقیق قربانیان حادثه تیراندازی در دبیرستان پارکلند ایالت فلوریدا را اعلام نکرده اما رسانه‌های آمریکایی تعداد کشته‌شدگان را دستکم 17 نفر و برخی نیز 20 نفر اعلام کرده‌اند.

عامل 19 ساله این تیراندازی که خود سابقا دانش‌آموز همین دبیرستان بوده، هم‌اکنون بازداشت شده و پلیس هویت او را «نیکلاس کروز» اعلام کرده است.

حمام خون یک نوجوان ۱۹ ساله در یکی از مدارس آمریکا/ ۱۷ کشته و ۵۰ زخمی تا این لحظه
لحظه بازداشت عامل تیراندازی مرگبار در دبیرستان پارکلند فلوریدا

http://javaninews.ir/ 



تاريخ : جمعه 27 بهمن 1396 | 18:58 | نويسنده : احسان گرگانی

 

قصاص خون عماد برچیدن بنیان رژیم صهیونیستی است/جبهه مقاومت امروز وسعتی بزرگ پیداکرده و روزانه بر آن افزوده می‌شود/از منظر عماد شرط به زانو درآوردن دشمنان، به کار گرفتن قابلیت‌های جهادی است

فرمانده سپاه قدس گفت: راه شهدا، عماد مغنیه و هم‌چنین راه جهاد استمرار خواهد داشت و جبهه مقاومت امروز وسعتی بزرگ پیداکرده و روزانه بر آن افزوده می‌شود.

نام عماد مغنیه برای دشمن رعب‌آور و برای دوست نشاط بخش بود

 

http://javaninews.ir


 عضو حزب اعتماد ملی: آیت‌الله خامنه‌ای با تدبیر و درایت کشور را هدایت کردند/قدردان این نعمت باشیم

 

محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار سمنان در دولت یازدهم  درباره شرایط عدالت اجتماعی در دوره‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بر مبنای فرهنگ دینی ما و با رهبری یک مرجع تقلید و نماینده عام امام زمان علیه‌السلام در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

http://javaninews.ir/


تاريخ : جمعه 27 بهمن 1396 | 18:56 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 به نقل از ایندیپندنت، یک گروه عالی‌رتبه روز سه‌شنبه را به‌طور کامل به بحث و گفت‌وگو درباره این موضوع پرداختند که بعد از مرگ ملکه انگلیس چه‌کسی باید جایگزینش شود.

طبق آنچه در اختیار بی‌بی‌سی قرار گرفته دستور کار این جلسه شامل بررسی موضوع "حکومت وسیعتر" بود که طبق گفته منابع یک اسم رمز برای موضوع جانشینی ملکه است.

ملکه در مراسم تاج‌گذاری در 1953 به‌عنوان رئیس کشورهای مشترک المنافع معرفی شد، زمانی که او در 7 سازمان مربوط به 8 کشور عضو ریاست را به‌عهده داشت.

اما این سمتی ارثی نیست که پس از مرگ ملکه به‌طور خودکار به شاهزاده ولز تفویض شود. چارلز تنها در 15 کشور از 53 عضو مشترک المنافع سمت ریاست را به‌عهده خواهد داشت.


تاريخ : جمعه 27 بهمن 1396 | 18:55 | نويسنده : احسان گرگانی

 

نوبخت: مردم برای خرید ارز هول نزنند/قیمت دلار باید زیر ۴۰۰۰ تومان باشد / در هیاهوی گرانی‌های دلار و تشکیل صف‌های طولانی در خیابان فردوسی برای خرید دلار سخنگوی دولت به مردم توصیه کرد که برای وارد شدن به بازار ارز هول نزنند.

کاریکاتور/ آقا هول نزن، میاد پایین!!!



تاريخ : جمعه 27 بهمن 1396 | 18:51 | نويسنده : احسان گرگانی

 

دهمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد

  دهمین جشنواره جوان سرباز صبح امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آموزشی شهید امانی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی و جمعی از معاونان و سربازان نیروهای مسلح حضور دارند.

انتهای پیام/


تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | 6:55 | نويسنده : احسان گرگانی

 

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که ساختمان تجاری این کشور در دمشق مورد حمله خمپاره‌ای قرار گرفته است.

حمله خمپاره‌ای به ساختمان تجاری روسیه در دمشق  وزارت خارجه روسیه لحظاتی پیش از حمله خمپاره ای به ساختمان تجاری این کشور در دمشق پایتخت سوریه خبر داد.

در این حمله به کسی آسیب نرسیده است؛ اما ساختمان دچار خسارت زیادی شده است.

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام تروریستی اعلام کرد که این کشور از شرکای منطقه ای و بین المللی خود می خواهد تا مواضع خود را درباره این حمله اعلام کنند.

انتهای پیام/


تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | 6:53 | نويسنده : احسان گرگانی

 

مشمولان غایب برای بخشش اضافه خدمت تا چه زمانی فرصت دارند؟   سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غایب تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است؛ همه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، باید هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا 22 بهمن ماه سال 96 برای اعزام به خدمت خود را معرفی می کنند، به طور کامل بخشیده خواهد شد.

همچنین مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله دریافت نکردن تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای، اشتغال به کار و....مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است که مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.


تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | 6:52 | نويسنده : احسان گرگانی

 

پس ازافشای نقشه پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط یک نرم‌افزار تلفن همراه، پایگاه خبری اسپوتنیک اقدام به انتشار فهرستی از پایگاه‌های نظامی آمریکا کرد.

افشای موقعيت پايگاههای نظامی كه امريكا سعي در مخفي نگه داشتن آنها دارد چندی پیش انتشار خبری مبنی بر افشای نقشه پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط یک برنامه و اپلیکیشن موبایلی، به یکی از اخبار پر بازدید و داغ رسانه‌های جهان تبدیل شد؛ خبری مبنی بر اینکه شرکت «استراوا» سازنده برنامه‌های مدیریت تمرینات ورزشی که از «جی پی اس» گوشی تلفن همراه برای ردگیری و مکان‌یابی محل فعالیت‌های ورزشی کاربرانش استفاده می‌کند، عملا اقدام به افشای موقعیت پایگاه های نظامی آمریکا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، این برنامه که توسط آن اطلاعات مربوط به مسیرهای ورزشی نظامیان خارجی به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شود، می‌تواند موقعیت پایگاه‌های نظامی مخفی آن‌ها را فاش کند.

این نقشه که در نوامبر سال 2017 منتشر شد، تمام فعالیت‌های آپلود شده در استراوا را نشان می‌دهد و به گزارش این شرکت این اطلاعات شامل بیش از 3 تریلیون نقاط داده «جی پی اس» است.

http://javaninews.ir  


تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | 6:51 | نويسنده : احسان گرگانی

 

سعدالحریری

یک روزنامه سعودی گزارش داد که مقامات ریاض، از نزدیک شدن نخست‌وزیر لبنان، متحد خود در بیروت، به ترکیه ناخرسندند و او را تهدید به مجازات کرده‌اند. عربستان سعودی بتازگی متحد سیاسی خود در بیروت را تهدید کرده است که نباید به ترکیه نزدیک شود.

روزنامه الکترونیکی «ایلاف» که از لندن بروزرسانی می‌شود و به طور غیرمستقیم، منتسب بهعربستان سعودی است، گزارش داد که افراد مطلع از تحولات لبنان و تحرکات سعد الحریری و سفرش به ترکیه می‌گویند که «سعد الحریری نخست‌وزیر لبنان از عربستان دور شده و به سوی ترکیه در حرکت است».

این منابع گفته‌اند که سفر اخیر سعد به ترکیه نه صرفا برای هماهنگی سیاسی و کمک به لبنان، بلکه در چارچوب موضعگیری اهل سنت لبنان در زمین بازی اخوانی ترکیه بود.

http://javaninews.ir 


تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | 6:50 | نويسنده : احسان گرگانی

 

تصاویری از جنگنده روسی که در ادلب منهدم شد

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد خلبان جنگنده روسی که توسط تروریست‌ها در استان ادلب ساقط شده بود با منفجر کردن نارنجکی به زندگی خود پایان داد.

  وزارت دفاع روسیه اعلام کرد خلبان جنگنده سوخو ۲۵ که توسطتروریست‌های تکفیری مورد هدف قرار گرفته بود ، هنگامی که در محاصره تروریستها قرار گرفت، با منفجر کردن نارنکجی به زندگی خود پایان داد.

بنا به گفته ارتش روسیه، «رومن فیلیپوف» خلبان جنگنده روسیه تا قبل از سقوط تمامی تلاش خود را به کار گرفته بود تا هواپیما را نجات دهد و موفق شد که حمله به این جنگنده توسط یک موشک را گزارش کند.

http://javaninews.ir 



تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | 6:48 | نويسنده : احسان گرگانی

 

نوبخت نمایه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی با حقوق بهمن پرداخت می شود.

 هیئت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، میزان پاداش پایان سال 1396 (عیدی ) را مبلغ ثابت 8 میلیون و 475 هزار ریال تعیین کرد.

در این جلسه هیئت دولت به دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضائیه و سایر دستگاه های اجرایی مشمول قوانین خاص اجازه داد به کارمندان خود اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت، اعضای هیئت علمی دانشگاه ­ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار هستند، مبلغ ثابت 8 میلیون و 475 هزار ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال 1396 به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت نمایند.

در همین رابطه بخوانید:

http://javaninews.ir 


تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | 1:15 | نويسنده : احسان گرگانی

 

خلاءهای موجود در حمایت از نوآوران کشور در حال برطرف شدن است

؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش تخصصی سرآمدان فناوری و صنعت بسیج در جمع خبرنگاران گفت: برای حمایت از نوآوران در کشور خلأ‌هایی وجود دارد که البته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدامات خوبی در جهت حمایت از نوآوران انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج در زمینه حمایت از نوآوران، وظایفی را برعهده گرفته است، گفت: ما باید نوآوران را به جامعه معرفی و در این رابطه الگوسازی کنیم؛ این الگو‌ها در راستای هدایت جوانان نوآور به سمت مراکز ثبت اختراع و حامی واحد‌های تولیدی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما امروز نیازمند راهکار‌های انقلابی و عملیاتی هستیم به گونه‌ای که حمایت‌ها از نوآوران پشت درب‌ها و روی میز‌ها نماند، چون اگر این اتفاق بیافتد ممکن است موجب دلسردی مبتکران و نوآوران شود و حتی ممکن است دیگران این افراد را جذب کنند که این به مصلحت نیست.


تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | 1:14 | نويسنده : احسان گرگانی

 

اعزام پنجاهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آبهای آزاد ناوگروه پنجاهم نیروی دریایی ارتش صبح امروز سه‌شنبه 10بهمن‌ماه برای انجام ماموریت راهی آب‌های آزاد شد. این ناوگروه متشکل از ناوشکن نقدی، ناوشکن بایندر و ناو پشتیبانی رزمی تنب است.

همچنین امیردریادار دوم افشین تاشک فرمانده قرار گاه مقدم نداجا،در مراسم بدرقه پنجاهمین ناوگروه  نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم ولایت در بندرعباس، بیان داشت: اساتید نهایت کوشش را برای آموزش دانشجویان در سفرهای دریایی به کار بگیرند.

وی با اشاره به اهداف ناوگروه‌های اعزامی نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: هدف از اعزام به دریاهای آزاد نشان دادن توانمندی نیروی راهبردی دریایی است، حضور در آبهای آزاد لازمه یک نیروی راهبردی است.

به گفته فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا، حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش در آبهای آزاد، نشان دادن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در دریانوردی است


تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | 1:13 | نويسنده : احسان گرگانی

ناوشکن دماوند

سرتیپ دوم تقی خانی با بیان اینکه صرفاً بدنه ناوشکن آسیب جدی دیده است، گفت: هیچ محدودیتی برای احیای مجدد ناوشکن دماوند وجود ندارد.

به گزارش  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی، سخنگوی ارتش گفت: ناوشکن دماوند به هنگام ورود به بندر بر اثر شرایط نامساعد جوی و دریای طوفانی پس از برخورد با موج‌شکن در دریای خزر دچار سانحه شده بود با وجود استمرار وضعیت جوی نامساعد، کارشناسان متخصص بلافاصله به منظور بررسی وضعیت به محل اعزام و متوجه آسیب جدی در سطح بدنه زیر آب و لزوم باز شدن قطعات و انتقال آن به کارخانه برای احیاء مجدد شدند.


تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | 1:11 | نويسنده : احسان گرگانی

 

سردار موسی بختیاری معاون هماهنگ کننده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

سردار بختیاری به مدت سه سال عهده دار مسئولیت معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق،  سردار موسی بختیاری معاون هماهنگ کننده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) پس از تحمل سال‌ها بیماری درگذشت. 

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری مرحوم سردار بختیاری با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه، سردار سید مجید موسوی جانشین نیروی هوافضای سپاه و جمع کثیری از کارکنان سپاه و ارتش و مردم قدرشناس تهران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

سردار بختیاری به مدت سه سال عهده دار مسئولیت معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

سردار بختیاری امروز در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد.


تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | 1:10 | نويسنده : احسان گرگانی

 

سرلشکر باقری

به گزارش مشرق، به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری در پیامی از اعلام آمادگی نیروهای مسلح در امر کمک رسانی به دولت و نیروهای امدادی در بازگشایی راه‌های کشور خبر داد و اعلام کرد به تمام نیروهای مسلح ابلاغ شده است که با تمام توان و استعداد به کمک نیروهای امدادی بشتابند.



تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | 1:9 | نويسنده : احسان گرگانی

 

دوربین حرارتی RU۶۰G

دوربین حرارتی RU۶۰G قابلیت نصب روی انواع سلاح‌ های انفرادی به خصوص سلاح‌های تک تیرانداز را دارد.

دوربین‌های حرارتی یکی از نیازهای نیروهای مسلح برای تیراندازی دقیق در شب و یا شرایط نامساعد جوی است. در کشور ما در گذشته این دوربین‌ها از خارج خریداری می‌شد اما با وضع تحریم‌های نظامی علیه ایران، صنایع دفاعی کشورمان موفق به طراحی و تولید انواع دوربین‌های حرارتی بومی شده است.


 

 
علی واعظ

 

نقش آفرینی کلیدی این تحلیل‌گر جوان در جریان مذاکرات، دسترسی او به تیم‌های مذاکره کننده، ارتباط تنگاتنگ او با دولت‌های غربی همه حیرت‌انگیز است و حکایت از آن دارد که واعظ یک مهره عادی نبود.

http://javaninews.ir 


تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1396 | 17:3 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 لاریجانی  نمایه

روسای ۱۳ دانشگاه کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس نکاتی را درباره عدم افزایش حقوق اعضای هئیت علمی در سال آینده متذکر شدند.

 روسای ۱۳ دانشگاه سطح یک کشور در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نکاتی را درباره مصوبه کمیسیون تلفیق درباره عدم افزایش حقوق اعضای هیئت علمی در سال آینده متذکر شدند.

در این نامه آمده است: احتراماً، همچنانکه استحضار دارید، سرمایه‌های معنوی و انسانی، ارزشمندترین سرمایه‌های هر کشور است. از اینرو عموماً مدیریت کلان کشورها کوششی فراگیر و تلاشی خستگی‌ناپذیر برای حفظ و پاسداشت این سرمایه‌ها در کنار دیگر سرمایه‌های خود به کار می‌بندند. در این میان بی‌شک متخصصان، فرهیختگان و نخبگان به‌ویژه اعضای هیئت علمی به عنوان مرجعیت علمی در شمار برجسته‌ترین سرمایه‌های معنوی و انسانی کشورند که نگهداشت جایگاه و حفظ حرمت آنان تأثیری بسزا در ایجاد انگیزه و تداوم کیفی عملکرد آنها دارد.

http://javaninews.ir 


تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1396 | 17:1 | نويسنده : احسان گرگانی

 

فرماندار تهران

فرماندار تهران خبر از تعویق دو ساعته آغاز کار کارمندان در ادارات دولتی استان تهران خبر داد .

 فرهادی فرماندار تهران اعلام کرد با توجه به بارش برف و اخلال در تردد شهروندان ، تصویب شد که کار ادارات استان تهران در روز یکشنبه با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود .


تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1396 | 16:58 | نويسنده : احسان گرگانی

 

آیت الله خامنه‌ای در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تأکید کردند: جوان دانشجو باید زمان کنونی و تحولات آن را بشناسد.

جوان دانشجو باید خود را آماده تحولات و انتظارات زمان کنونی کند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تأکید کردند: جوان دانشجو باید زمان کنونی و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز حجت‌الاسلام اژه‌ای آن را در مرکز اسلامی امام علی(ع) در وین قرائت کرد، به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جوانان عزیز دانشجو

زمان کنونی و تحوّلات آن، انتظاراتی از جوانان را تعریف می‌کند که در دوران‌های گذشته وجود نداشت یا شناخته نبود. جوان دانشجو باید آن تحولات و این انتظارات را به درستی بشناسد و خود را آماده سازد. انجمن‌های اسلامی و فضای دینی در آن، می‌تواند در این آمادگی، شما را یاری دهد. نقطه‌ی اصلی آن است که کار را برای خدا و به شوق انجام وظیفه بکنید. اگر این توفیق را یافتید هدایت الهی هم به کمک شما خواهد آمد ان‌شاءالله.

سعادت همه‌ی شما را از خداوند متعال خواهانم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۴/ بهمن‌ماه/ ۱۳۹۶

انتهای پیام/ 


تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1396 | 16:57 | نويسنده : احسان گرگانی

 

درگیری سپاه پاسداران با یک تیم تروریستی داعش در غرب کشور

 روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه اعلام کرد : با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است : در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده اند.

انتهای پیام/