پیام امیر اسماعیلی به جشنواره جشنواره جوان سرباز:
تاريخ : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | 1:14 | نويسنده : احسان گرگانی

متن پیام به شرح زیر است:

حمد و سپاس می گویم ذات پاک آفرینش را که از عنایت و الطاف بی دریغش، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه سار حجتش بر روی زمین و خلف صالحش، رهبر فرزانه انقلاب، در مسیر رشد و تعالی قدم برمی دارد که بی تردید توفیق والای خدمت در چنین نظام مقدسی از نعمات خداوندی است که آن را شکری دو چندان بایسته است.

سلام و درود می فرستم به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای عزیز دامه البرکاتههمچنین محضر شما میهمانان ارجمند، عرض تسلیت عرض دارم به مناسبت ایام شهادت جانسوز دخت نبی اکرم حضرت فاطمه الزهرا(س) و نیز در گذشت مجاهد سخت کوش انقلابی و یار صدیق امام و رهبری حضرت آیت الله واعظ طبسی.

سروران گرامی و جوانان انقلابی به تحقیق خدمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پاک ترین، خالصانه ترین و بی آلایش ترین خدمت هاست که اساس آن بر ایمان به خداوند متعال، وحدت و همدلی، تعهد و ولایت مداری استوار می باشد.

جوانان مومن و سلحشور این مرز و بوم باید بدانند که از منظر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا دامه البرکاته خدمت وظیفه عمومی خدمت مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد فلذا خانواده ها و آحاد جامعه باید اهمیت آن را درک نموده و با شور و شوق و علاقه به سوی آن بشتابند. بی تردید این شوق و علاقه بایستی آگاهانه، عاشقانه، خالصانه و خاشعانه باشد تا مشیت از فرمایش معمار کبیر انقلاب، خدمت سربازی رنگ و بوی عبادت در راه خدا را به خود گیرد. در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن این صفات بارز و برجسته باعث شده بود جوانان این مرز و بوم برای دفاع از اسلام و قرآن، ارزش های برخاسته از آن و میهن آزاده خویش سراز پا نشناسند و با طیب خاطر، پای در شهادت نهند.

امروز شهدا عزیزان با ورود به عرصه سربازی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و کسب بصیرت معرفت، و رشد و تعالی در مراکز  آموزشی، برای استحکام پایه های اقتدار این کشور گام برداشته و با پشتوانه دعای خیر ملت شریف ایران اسلامی، در نگاه محبت آمیزشان، ضامن امنیت و  آسایش آنان، و عزت و عظمت ایران اسلامی محسوب می شوید که این نگاه برای شما جوانان سلحشور و انقلابی، مایه افتخار و بالندگی است.

در پایان بر خود غرض می دارم از تمام سربازان سلحشور ارتش  جمهوری اسلامی که ضمن انجام وظیفه ذاتی خود، دوشادوش ملت شجاع، آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با درک عمیق شرایط حساس کشور، در لبیک به فرمان مولا و مقتدای خویش با حضور در پای صندوق های رأی، بار دیگر تجلی مردم سالاری دینی را به نمایش گذاردید، صمیمانه قدردانی نمایم چرا که همچون همیشه به جهانیان نشان دادید که این نظام مقدس برخاسته از مکتب حیات بخش اسلام و با رهبری نشأت گرفته از ولایت انبیاء الهی بوده و تنها الگوی نظام سیاسی برای دفاع از ستمدیدگان و مظلومان جهان است. از درگاه خداوند متعال توفیقات هرچه بیشتر شما را تحت ضماعت و رهبری ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا دامه البرکاته مسئلت نموده و امیدوارم همه ما را بر انجام وظایف بزرگ و افتخار آمیزی که بر دوش داریم، توانا و یاری فرمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: