حجاب اختیاری عاقلانه نیست!
تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 9:53 | نويسنده : احسان گرگانی

 

hijab

مدتی است که برخی در مورد حجاب اختیاری صحبت می کنند. اینکه حجاب اختیاری اولین بار توسط چه کسی و وابسته به کجا مطرح شد خود میتواند موضوع خوبی برای تحقیق و بحث باشد.

اما چیزی که این قسمت بررسی می کنیم این است که با توجه به فضا و شرایطی که موج ها و جریان های رسانه ای فرهنگی تخریبی با فرض آزاد بودن حجاب آیا فرد با عقل و منطق حجاب را قبول یا رد خواهد کرد یا اینکه دچار تبلیغات تک سویه و جناحی غرب خواهد شد؟

 

حجاب اختیاری همانطور که از نامش پیداست یعنی فرد بنا به خواست خودش بخواهد حجاب داشته باشد یا نباشد. اما به راستی آیا شرایط فعلی چنین است؟ اگر با دیدگاهی منصفانه و به دور از سایر موارد بنگریم در می یابیم که چنین نیست.

واقعیت این است که با غفلت و کم کاری (یا بگوییم نبود پر کاری) مسئولان و  مبلغان دینی و فرهنگی از یک سو و سو استفاده از این موقعیت توسط دشمن که توانسته است با هرگونه ابزارها ، ترفندها ، دستگاه های رسانه ای و… به حجاب بتازد و طبیعتا عده ای از مردم را تحت تاثیر قرار دهد موجب شده تا برخی دید کاملا منفی به حجاب داشته باشد. پس عملا اختیاری نخواهند داشت.

قدرت های حهانی که اسلام و به دنبال آن ایران اسلامی را مانع اهداف شیطانی خود دیدند دست به کار شدند تا در نظر خودشان اسلام را به نفس های آخر بیاندازند.

قسمت بزرگی از این پروژه را قرار بود بی حجابی نقش ایفا کند. لذا تا توانستند به وسیله ی مد، سبک زندگی، موزیک، رسانه، شبکه های اجتماعی و… حیا زدایی و دین زدایی کردند و تنها چیزی که در حال حاضر جلویشان را گرفته است قانون حجاب است که میخواهند با مطرح کردن حجاب اختیاری این را هم از سر راه بردارند.

پس با کمی تامل می توان فهمید که حجاب اختیاری نه به معنای واقعی اختیاری بودن بلکه کاملا به قصد کشت است و در صورت محال تحقق اهدافشان فاتحه ی حجاب و اسلام بنظر در بین معدودی خوانده خواهد شد و صد البته که این دید منفی و تفکر آلوده به دیگران احتمال سرایت خواهد داشت.

آیا زمانی که رسانه های خارجی به شدت حجاب را مورد تاخت و تاز قرار می دهند و رسانه های داخلی هنوز عملکرد و نتیجه مطلوب را ندارند میتوان از آزادی در پوشش سخن به میان آورد؟

پس اگر حتی حجاب آزاد شود اختیاری نخواهد بود بلکه هرآنچه رسانه ها و تبلیغات خارجی میل داشته باشند آن خواهد بود!

این مطلب در ادامه حجاب الزامی است نه اجباری منتشر شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: