فلسطین قبرستان شما خواهد شد»
تاريخ : یک شنبه 6 دی 1394 | 17:25 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش روز شنبه (امروز) پیام صوتی جدیدی منتشر کرد که در آن ضمن اعلام وضعیت این گروه، رژیم صهیونیستی را تهدید کره و به آنها هشدار داد که به سراغتان می‌آییم.
 
 
به نوشته پایگاه خبری یدیعوت آحرونوت (ynet news) البغدادی در این پیام گفت: «یهودیان گمان کردند ما فلسطین را فراموش کرده و آنها توانسته‌اند ما را از آن غافل کنند. ما هرگز برای لحظه‌ای فلسطین را از یاد نبردیم.»
 
 
وی با هشدار به صهیونیست‌ها درمورد حملات احتمالی به آنها مدعی شد که در زمانی که فکرش را نمی‌کنند آنها را محاصره خواهند کرد و فلسطین نه محل آسایش آنها بلکه قبرستان صهیونیست‌ها خواهد بود.
 
 
خبرگزاری رویترز (reuters) همچنین با اعلام خبر انتشار این پیام صوتی در حساب توییتر داعش به نقل از البغدادی نوشت که حملات هوایی روسیه و ائتلاف آمریکایی نتوانسته این گروه تکفیری را تضعیف کند.
 
 
سرکرده داعش در بخش دیگری از اظهاراتش ضمن استقبال از هرچه بیشتر سخت شدن جنگ علیه داعش آن را مایه خالص‌تر شدن این گروه و البته تقویت آن اعلام کرد!
 
 
به نوشته پایگاه صهیونستی آروتز شوا (arutz sheva) البغدادی در رابطه با ائتلاف نظامی اسلامی تشکیل شده از سوی عربستان برای مبارزه با تررویسم گفت: «اگر این ائتلاف واقعا اسلامی بود باید روابطش را با یهودیان و اربابان صلیبی‌اش قطع و هدفش را کشتن یهودیان و آزاد کردن فلسطین اعلام می‌کرد.»
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: