آمریکا برای پوشش شکست‌های خود دست به شایعه‌پراکنی زده است
تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1395 | 1:36 | نويسنده : احسان گرگانی
آمریکا برای پوشش شکست‌های خود دست به شایعه‌پراکنی زده استسردار  "محمدرضا نقدی" فرمانده بسیج مستضعفین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا از آنجا که نتوانستند به مقاصد خود در سوریه دست یابند به فرافکنی و شایعه‌پراکنی پرداخته‌اند.... 
 وی افزود: آنها می‌خواهند یک نیروی که از خارج سوریه آمده است مقصر جلوه دهند و بگویند که اگر این نیروهای خارجی نبودند مسئله سوریه را حل می‌کردند. آمریکا می‌خواهد توجه دنیا را به این سمت جلب کند که اگر کشورهای غربی و حامی تروریست نتوانستند به موفقیت دست یابند به خاطر مداخله کشورهای دیگر بوده یا به عبارت دیگر می‌خواهند بگویند که ما از مردم سوریه شکست نخوردیم که این یک دروغ محض است و تمامی شکست‌های آنها به خاطر رشادت‌های مردم سوریه صورت گرفته است.
سردار نقدی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: اگر کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران در عراق و سوریه حضور دارد فقط به صورت مستشاری است و این کشورها میزان توان نظامی بالایی دارند و احتیاج به حضور نیروهای ایرانی برای نبرد در عراق و سوریه نیست و اگر هم دشمن دست به پخش شایعاتی زده فقط برای پوشش شکست‌های خود این کار را کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: